Direktlänk till inlägg 4 februari 2010

Mamma

Av Mia - 4 februari 2010 22:35

Jag bara älskar min mamma.

Jobbat idag från halv tre till kvart över nio. Alltid lika spännande ! :) Efter jobbet svängde jag in på statoil och shoppa mej en kaffe utav Zandra! Going där!! Hon kom nog under fund med att hon kanske skulle plugga? Hmm. Ja man pratar då om allt när man inte setts på ett tag. Sen svängde jag in hos Gabbsan. Hon mådde ganska bra och hen såg lycklig ut! GO GIRL.

Imorgon då blire som såhär: Vakna i rimmlig MEN utvilad tid, äta den älskade men så osmakliga havregryns gröten. Efter det har jag bestämmt mej efter mycket snornade och hostande att de blir faktist en sväng till gymmet. Linda på jobbet skulle unna sej en stund på Mallorca idag så jag tror bestämmt jag också ska besöka solariet med välkomnande händer. Får ju sseriöst snart äta anti-depprisiva medeciner för blekheten. Gabbie? Ne ja vet. Men alla är inte lika fulla med skit på kroppen som du. Som positivt sagt får dej att se mycket brunare ut än alla andra! Dessutom kommer Hanna hem från Egypten om en veck och jag tänker defenitivt inte skrämma henne med min lite mindre bruna ton på kroppen. LITE mindre. NOT! Efter havregryns gröten, gymmet och solningen. Så ska jag ta mej en dusch och sen göra mej sådär halv fin så man kan visa sej i salongen och fixa både Ann ( Johans mamma) och Bagarn! Marie slutar sin praktik vid fem hoppas jag . Vilket innebär att jag då tar mej i kragen och sätter igång mot Henån för att sen sällskapa med henne inne på Torp en stund. Jag hoppas även att Gabbie sitter ivrig hemma och bara älskar att vi kanske tänker umgås med denna dam på kvällen.

Sen. Ohh. LÖRDAG! De vill säga ganska lyckligt att det är BUGG fest! För dom som inte delar intresset för dans så är ju faktiskt Stala fest alltid det optimala.

Se här nu? Jag satt för femm minuter sen och tänkte att ähh jag bloggar imorn istället. Men så fort händerna siktar in sej på tangentbordet så bara de flödar ut meningar. Jag ska nog söka jobb någon gång som någon slaga krönikör! Det hade varit helt otroligt NICE!

Kram

 
 
evelina

evelina

8 februari 2010 11:51

blir så glad när jag läser din blogg.... du verkar så lycklig och det är helt underbart!!

Det är så härligt att du trivs så bra med allt....

Förresten, vad duktig du är på att klippa! blir ju skitsnyggt!! kanske ska prova det någon dag....? om du har tid?

http://nordberg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 6 augusti 2013 14:33


De går ovanligt bra!?

Av Mia - 5 augusti 2013 21:09


Ja , varsågoda.. Ikväll serveras grönsaksbuljong med kokt morot och kokt lök! What a dinner . ...

Av Mia - 5 augusti 2013 20:20

Ja, semester maten va ju fan så mycke roligare iallafall! ...

Av Mia - 5 augusti 2013 11:07


Semester maten va ju iallafall jäkligt mycke roligare än de här... Men... Dag 1! Imorn blir dag 2 och en ynka dag till o börja med att offra! ...

Av Mia - 4 augusti 2013 20:22


Solsidan innan läggdags, efter 16 dagar i husvagns sängen så är de såå skönt att få sova i min stoora vita säng med fluffiga kuddar och mitt ros täcke! ;) Imorn är de salongen, jag längtar! Puss! ...

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards