Alla inlägg under augusti 2009

Av Mia - 31 augusti 2009 11:16

Om exakt 31 timmar sitter jag på landvetter med en kall öl och väntar på att få stiga på planet till Grekland. LÄNGTAR! Ska snart åka upp o hämta resväskorna till mej o Johan. Johan fyller år den femte med. När vi e där nere! :D Han ska få presenter imorn av mej :D

Ska jobba i salongen idag mellan fyra o sex ca. Imorn leeedig

Imorn: 

. Filip ska till farfar på förmiddan.

. Stenungsund o köpa de sista 

. Handla mat som vi sk ha här imorn kväll med Gabbie o Johan

. Pussa alla hejdå

Mycket att göra. :D


Kommer att unna dej allt.

Av Mia - 31 augusti 2009 11:16

Om exakt 31 timmar sitter jag på landvetter med en kall öl och väntar på att få stiga på planet till Grekland. LÄNGTAR! Ska snart åka upp o hämta resväskorna till mej o Johan. Johan fyller år den femte med. När vi e där nere! :D Han ska få presenter imorn av mej :D

Ska jobba i salongen idag mellan fyra o sex ca. Imorn leeedig

Imorn: 

. Filip ska till farfar på förmiddan.

. Stenungsund o köpa de sista 

. Handla mat som vi sk ha här imorn kväll med Gabbie o Johan

. Pussa alla hejdå

Mycket att göra. :D


Kommer att unna dej allt.

Av Mia - 29 augusti 2009 18:55

Fan. Har inte uppdaterat på flera år känns de som. Fy mej. Jag som älskar att skriva av mej. Mycke har hänt men orka ta allt. Ikväll blire bad av tunna. Me like. Hanna o Gabbsan. <3 Av någon konstig anledning så ska Johan o resten av gänget ner till stan på EROTIKMÄSSA. haha. Stört. 

Jag tvättar också för fulla grogg glas. Haha. FÖR VI SKA ÅKA TILL GREKLAND på TISDAG natt. :) Yeeah.

Real good. Fy fan va najs vi ska ha de. All inklusive, svit, fyrstjärnit, nära stranden, trevligt sällskap, en hel vecka, hyra moppe, typ 42 grader varmt o typ AS varmt i vattnet. Ohhlala I love it. 

Jag tror att min maskin tvätt är färdig nu så de är dags att hänga upp den svarta maskinen och lägga i kulör tvätten. :D 

Johan är min största groda ( PRINS ). Och Hanna är min största skata ( PRINESESSA ). <3 


Du är konstig och jag med kanske? men jag försöker åtminstonne. Inte DU. De finns två grejer du kan fråga över telefon. Inte ens svarar. Men trivs du så gör jag med det. Tänker att ibland så får man lära sej att leva i situationer som man egentligen inte trivs med till hundra. JAG TRIVS MED DEJ TILL 20. <3 Men jag älskar dej  ändå. 

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards