Alla inlägg under februari 2010

Av Mia - 27 februari 2010 11:36

Jobbar idag me. Funderar på att ta tag i allt nu och inte sen.

Av Mia - 26 februari 2010 16:17

Känner att ja inte vill bry mej men gör de ändå. Äsch . Men ska inte komma tebaks när andra är på resande fot. Glöm!

Inte som andra dagar! Ne nu jobbar jag .

Känner faktiskt riktigt irriterad vilket jag inte gjort på länge.

Av Mia - 23 februari 2010 16:01

Solskenet ger mej energi och motivation till vissa saker! Jag hatar denna snön? De finns inget positivt med den. Okej för att ja målar allt vitt hemma för de är stilrenast men va fan? Men ja tror på våren. Jag ska hjälpa den fram om de så behövs. Jobbar idag me. Ska snart äta lite middag. Åt en hur go som helst pasta sallad idag som Johan gjort till mej. Tack älskling!

Imorgon är ja ledig. Funderar på en långis på Sundsby. Hoppas solen skiner likt idag. Då finns inget bättre än kaffe, termobralls, varm jacka, vantar och en go filt på Sundsbys ägor. I LIKE! Spenderar min helg här på jobbet. Fredag 9.30-21.15 likaså Lördag och Söndag 6.45-15-00 Sen på 90 årskalas hos Morfar. Veckan därpå är ja ledig hela veckan och då vankas de Afterski fest på Stala och vet ni vad? Helgen efter det så drar vi te Stöten. HERE IM COME. :)

Tar nog frullen på promenixen imorn. Undra om nån vill hålla mej sällskap?

Kram!

 

 

 

I dont care .

Av Mia - 22 februari 2010 19:01

Hörde ja att Johan myser till de när ja kommer hem med varsin semla till oss? YES! Ja gillart. Jobbar o jobbar. Jobbat sen nio imorse och jobbar till 21:15. Imorgon bär de av på möte klockan åtta här i Henån och jobbar fram till 21:15 då me. Men de är skönt! Jag älskar mej själv!


Hon bara hon finns i dina tankar! Haha.

Av Mia - 20 februari 2010 19:51

Jag HATAR snön. Tänkte ta en tur upp till mamma och säga hej med Johan skit bil utan vinterdäck för min hade en meter snö runt om sej. JAG KÖRDE FASST SÅKLART! En hysterisk mamma och en lika frustrerad Mia. Gick ej klart. SATAN! Tänker han där uppe begrava oss levande? Jag tar mej en grogg på de.

Av Mia - 20 februari 2010 13:46

För det första va de absolut helt okej trevligt igår hos Gabbie förutom att det tog en timmes promenad hem som egentligen tar 10 minuter! För det andra så är mys faktorn hög i vårat hem idag!

Melodifestivalen, filt, en kopp te och mys brallsen på så är kvällen välkommen.

Vi får se!

Ett varmt bad uppe hos mami kanske? Låter intresant med tanke på att jag inte kommer utanför dörren.

Kram

Av Mia - 19 februari 2010 10:40

Mira har åkt och bor nu hos Elin. Hon får de bra där! Filip är lycklig att han får all uppmärksamhet. När ja kom hem igår från Gabbie så sov Johan och Filip likaså, på hans mage! :) Gull!

Nu sitter han här och tigger fil av mej. Måste springa och köpa torrfoder. Idag åker ja kanske ut till morfar och klipper han, har inte bestämmt mej än. De är så halt.

Ikväll hoppas ja på vin!

Grattis Gabriella på namnsdagen !!


Kram!  

Av Mia - 18 februari 2010 19:02

Jävla snö.

Även om jag vet att jag tyvärr inte kan göra de minsta åt det.

Så måste jag bara klaga.

Sitter på jobber och jobbar till 21.15 och dom han menar

på fullaste allvar att jag inte är mer värd

än att hålla 40 kilometer i timmen hem till Varekil.

De räcker nu.

STOPP!

Piss skit fan.

Får man klaga mer så gör ja gärna det!

SORRY BUT I HATE !

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards