Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Mia - 10 februari 2010 18:48

Kikade på Himlen kan vänta igår. De är det absolut finaste programet någonsin. Man blir otroligt nöjd över sitt egna liv och jag kom och tänka på att livet kan förbjudet fort byta bana helt plötsligt. Jag älskar att vara jag och leva MITT liv! Man ska tänka ibland på va tusan man klagar över? Att snön ligger länge? Att de är dåligt plogat på parkeringen? Att man aldrig är riktigt nöjd över sej själv? Va gör de om man får leva ett helt fungerande och kärleks rikt liv.? Att man aldrig är ritigt nöjd kommer nog alltid bara finnas och att man alltid kan få de till de bättre. Men det är nog bara bra med tanke på att man måste ha något mål att jobba med. Men man lever ett förbannat smärtfritt liv. Har ni sett programet? Frida? Större livsgnista får man leta efter!? Hon bara är ett knippe med energi och möjligheter! Jag bara älskar att se på hennes otroligt glittrande ögon med sån jädra glimt i. Dom andra är också helt sjukt fina människor.

Jag jobbade idag till klockan Tre de gick bra. Tänkte att jag skulle unna mej en slappar dag framför tvn. Men först blev det gymmet och förbränna bort 500 kalorier ( By the way ) och en stund i solariet.

Hem och göra mat till mej och min sambo. Somna på soffan och kan nu inte riktigt bestämma mej för om jag ska åka upp till mamma och pappa på en kaffe? Eller bara förtsätta här i soffan med en kopp te, uppdatera mej i Kissies, Dessies, Paows och den älskade Kenzas blogg.:)


Förövrigt så älskar jag att vara jag! Och jag bara ÄLSKAR mitt liv!

Livet är OCKSÅ att kunna unna andra livets goda chanser. LISTEN GIRL.


Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards