Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Mia - 3 februari 2010 17:42

Att glädja någon annan? Ne vadå? Tsss.


Min dag har bara varit helt sjukt kul. Pulka med Vanna o mamma som om man va sex år igen är en höjdare. Riktig lång promenad med. Idag är min dag! Jag ska bestämmt ta en kall öl efter duschen ihop med min sambo. Imorn bär de av till min underbara brukare.  Hanna är också bara helt bra, när man säger att man fått vikariatet som ja så länge tjötat om så bara hon väller med komplimanger. Hon kan då verkligen unna andra att de lyckas! Bra egenskap. Men nu åker hon till ett kärt Egypten. Låt mej sakna henne i mängder.


Konstigt nog ler jag bara?


Av Mia - 3 februari 2010 09:29

Först när man hör telefonen ringa när man ligger i sängen och snorar som bara den så är första tanken att va i hela är de nurå?

VIKARIATET är mitt. De kunde inte kommit mer lägligt. Så nu ska man både plugga och jobba! :) I LIKE!

Jobb imorn, så idag blire till att kurera sej hemma i soffan. MASSA c-vitamin.

Nu blire till att bädda sängen, göra gröt, klä på mej och sen upp till mamma och fira med en kopp kaffe!

Älskade underbara dag? Va har jag gjort för att allt helt plötsligt skulle klaffa så här bra? Du där uppe kanske inte är så dum ändå?

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards