Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Mia - 1 februari 2010 13:26

Haha, de försvann inte. Skönt.

FAN

Av Mia - 1 februari 2010 13:24

Skrev ett göör lång inlägg om att jag nu ska gå på en liten promenad och om hur förkyld jag är, om när ja ska börja plugga, att ja inte har några timmar i veckan men ALLT och verkligen ALLT försvann.

Men de blir nu en härlig promenad med vinetkängor på, mp3 i öronen och sen bara gå och gå och gå. Sen hem och släänga på en kopp te. Kram

Av Mia - 1 februari 2010 13:18

Hur ska man bli frisk? Fan för att vara förkyld. Jag tänkte ialf ta på mej termosarna, en vindjacka, mössa, ladda te här hemma, trampa i vinter kängorna och stoppa in mp3 i öronen och gå en sån där promenad ni vet så man bara hinner bli sådär frusen och lite röd om kinderna, för att sedan gå hem och hoppa in i en välförtjänt dusch, dricka te, hoppa i pyamasen igen och göra något gott till lunch. När Johan kommer em blir det kött gryta och potatis! Ska nog be han hyra med sej nya Wallander med.


Jag blir trött och galen på denna förkylning. Har inga jobbdagar denna veckan så hoppas att dom ringer. Hoppas dom snart hör av sej så jag kan börja plugga mee.

Nu ska hoppa i ett par goa vinter kängor och gå, gå gå och gå.. Kram .

Av Mia - 1 februari 2010 11:21

Nu börjar den härliga vardagen igen, ännu en helg med ganska lugna timmar. Dessutom har jag åkt på en sådan där förkylning som bara gör en galen. De rinner överallt, näsan, ögon och öron. FUCK.

Idag ska jag ialf försöka att bara ligga inne i soffan med en filt på mej och kolla massa program på internet som jag missat. Jag blir alltid så rastlös men idag är detta behövligt. Möjligtvis en promenad till äffären sen och inhandla vad jag ska ha för middag idag. Förra veckan gick jag och Johan om varann hela tiden och likaså i helgen, så ikväll blir de only me and darling. De bara är så.


Bra Pernilla bra, så kär så kär. ME LIKE!

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards