Alla inlägg under maj 2009

Du

Av Mia - 31 maj 2009 22:54

Trevlig kväll! Ensama bara vi :)

Imorgon blire hundtricket med Gabbie och vi ska planera hur fulla vi ska vara på fredag! :D Haha!!!!


Wille sover här inatt! Myyys.. 


Imorn blire .......... =)

Av Mia - 31 maj 2009 12:43

Igår ringde vi pappa och fråga om han kunde köra ut mej Sandra, Gabbie och Marie till Mollösund! Alla killarna åkte värn! Vilken åktur vi hade till Mållösund uppe på flybritchen vi tjejor asså! HELT UNDERBART! 

Sen kom vi till han som hade festen och allt va skit bra, full fest i party värnen, och nästa alla va där! :D Hur skoj som helst! 

Sen Va vi på Magasinet och drack ännu mer öl och träffa gamla kompisar till min syster! :D 

Sen efter en låååång kväll/natt så åkte vi hem i värnen och hade en helt otrolig efterfest! :D Fy fan va alla va fulla och glada :D Tack för igår <3 


Ikväll kommer Wilmer så hans kära pappa och Mia får trycka ut sin lille bebis och Willes lillebror/syster! :D 


NU Skåpesund med mamma o pappa!

Av Mia - 30 maj 2009 17:06

Hade trevligt igår, och idag hoppas jag på en trevlig kväll också! :D

Hoppas på att snart få ta mej första groggen! Men men man vet aldrig! ! 

Har vart på Råssön med Pillus idag och solat o fikat! Mycket mcket trevligt! 


Ska nog få dej ikväll :D

Av Mia - 29 maj 2009 15:58

Jobba jobba jobba, nu har jag jobbat hela dagen och är äntligen hemma fören trevlig kväll i stan med brudsen! Framförallt så fyller my girl Helena  20 år! Gratttttiiiissss :DVi ska åka till stan med kvart i sju tåget från Stenungsund! Trevligt.  Hoppas ni får de bra här hemma =)  PUSS NEJ

Av Mia - 28 maj 2009 15:06

Hanna har varit här och ätit våfflor :D Har saknat henne! Äntligen kom hon o hälsade på! :) Hon ska sitta båtvakt inatt funderar på att åka ner o skrämma henne :P Haha nerå.. ;)

Ska snart gå bort och jobba igen jobbar heeela kvällen i salongen! Är såå trött med.. Sen upp imorn klockan halv sex för att sedan vid halv sju åka till Ellös och jobba till fyra, sen hem fort som f*n och duscha och sanera mej och göra mej iådning, för att sen åka ner till Stan och fira min kära Helena när hon då fyller 20 bast!! Grattis till henne <3 

Johan ska tydligen ut med lumpar polarna :) 

Puss o kram =)

Av Mia - 28 maj 2009 10:49

 Du är du och ingen annan. Hoppas jag förstår de snart. Något jag får leva med men inget jag vill ha i min vardag. Därför får de bli såhär , håller mej på något konstigt vis på ett lagom avstånd. Du är ju så långt bort.

Av Mia - 28 maj 2009 09:31

Varför skaffade vi hemtelefon när vi flyttade in Johan? Hemskt att vakna till, idag fick jag springa runt i lägenheten och leta efter en telefon så man kan svara! ÅHHHH o nu kan jag inte somna om! Får gå en promenad istället!

Hanna ska nog komma efter skolan idag och då ska jag göra våfflor men de vet hon inte om! :D Haha! Jobbade igår och de gick riktigt bra, längtar tills jag får gå själv! :D Idag jobbar jag från halv fyra tilll nio typ! :( Sista dagen idag.. Ska bli skönt att göra något annat nu! 

Tack för mooaaa =)

Av Mia - 27 maj 2009 14:53

Hanna bara tränar och tränar, äntligen om man får säga så så har hon skadat sej och kan kanske träffa sin särbo Mia ikväll? :D Jag längtar såå efter henne, har inte träffat henne sen i lördags! Jag hoppas hon är på plats idag när jag slutar jobbet så jag alf kan få klämma lite på henne! :D 


Konstigt beteende

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards