Alla inlägg under maj 2009

Av Mia - 27 maj 2009 10:24

Funderar på en promenad helt ensam med bara musik sen hem och äta frulle helt ensam med bara en bra film! Hämta tvätten hos mamma helt ensam med bara tvättkorgen, sen åka till Ellös och jobba från fyra till tio! Love it! Hoppas du förstår vad jag menar ! Glöm inte bort att du är värdelös.. Du bara du!

Av Mia - 26 maj 2009 18:57

Mamma ringde innan jag anlänt till Jessica o Nova, och berättade att en på hennes jobb hade blivit dålig idag på förmiddan så ambulansen hade fått hämta henne. Och mamma följde med! Jag snäll som jag är erbjöd mej att ta med mammas bil till Näl från Göken och hämta mamm på Näl! Så Jessica och Nova fick ta min bil från Göken. 

Vilken åktur jag har haft, puuuhhh.. Min mamma alltså, snälla mamma försök att förstå att jag har haft ett körkort i snart två år! <3 De är omöjligt för henne att slappna av. Så när vi kommer i tunnlarna i UA så står en bil stopp ca 150 meter framför mej och ca 140 meter innan så gapar mamma att : Öhhp ta de lugnt.. Ni förstår ju vilken åktur jag haft! Man har lust att hoppa ur bilen så hon får köra själv! Fasst jag måste också erkänna att när jag hoppat in i min bil hos Jessica och mamma tagit över hennes bil så backar jag rätt in i .....Ja mammas bil! :P OJOjOJ.. Undra om mamma blev mycket arg! De syns bara på min bil inte på hennes.. :)


Nu ska jag snart göra spagetthi och köttfärssås! Önskar att Hanna får ett anfall sen och vill att vi ska ta en tripp och ta en snabbfika sen! <3

Av Mia - 26 maj 2009 11:27

Vaknade ca halv sex först när min största kärlek gick till jobbet! Sen åter en gång till vid halv åtta, sen ringde klockan för säkerhetsskull vid nio, ''snoza'' fram till kvart i tio! Kan säga att jag är grymt jävla trött på Nordman nu som väcker mej varje dag! Hanna sorry men jag har tröttnat på DIN man, du får hitta en ny! 

Gick raka vägen upp till gaderoben och kolla på träningsbyxorna... Hmmm, ska jag? JA de ska jag! Så en liten lätt promenad på ca en halvtimma 40 minuter blev det, har efter de städat ur ''skafferiet'' och kylen, fyyy f*n va de såg ut där! De är nog alldeles säkert Hanna som stökar til de där :P 

Har hunnit damsuga hälften av lägenheten nu! Ska torka golv med och sen bär de av till Famlijen Johansson/Melin ! Ska till Göken. Och ikväll ska jag nog göra nåt jag inte gjort på väldigt väldigt läääääänge! Om du bara visste! Tänk inte på de. CHIAO!! 

Av Mia - 25 maj 2009 20:01

Du är helt underbar och helt helt fantastisk! Hanna Oooo va söt du e! <3


Är hemma efter en promenad och kaffe hos mamma! Wille kommer en annan dag! Väntar på min blivande man :)

Av Mia - 25 maj 2009 17:52
miaistheshit

Hemtjänsten idag!Va mycket trevligt hos alla gamlingar!! Spännande att börja jobba där nu! Måste erkänna att jag var hur nervös som helst! :D Men de gick lysande! Är nu hemma och har gjort mat, de blev så mycke som sallad med Fetaost och Oliver och kyckling! :D uuur gått som helst! Hade velat träffa Hannis idag men hon skulle träna! Hmm, får kidnappa henne imorn! Vi får nog ta en Andra Avenyn kväll utan Andra Avenyn! Kolla på nått annat istället! Min going Wilmer ringde nu med, kom på att jag lova han igår att han skulle få sova här inatt! Får köra han till skolan imorgon! Johan är hos Kenny och hjälper han med bilen så jag funderar på att ta en promenad upp till mamma o dricka kaffe! :D Ikväll är de buskis på tv! :D Hoppas brevbärarn är med :P Att ni orkar läsa allt skit jag skriver!? :P Haha.. Puss o Kram Mia

Av Mia - 23 maj 2009 12:43

Som sagt vi börjar bli gamla nu.. 60 år o allt!:D

Ne så farligt är det inte för de är så att Hanna, Annelie och Susanne fyller 18, 20, 22! =60 år! Såå kul kommer denna kvällen att bli, sitter nu hemma o målar naglarna, Pillan o Jessica har varit här o hämtar en kofta till Jessica! :D

Har gjort baluppsättning på Lotta idag, hon blev hur fin som helst! <3 Verkligen.!!

Undra hur de kommer att bli? Ska du va som vanligt eller? Hmm. weard! Men men..

Funderar på att gå o ta en dusch nu! :D

Puss på er!

Av Mia - 22 maj 2009 10:48

Kan ni tänka er själva att 60års festen på Stala är imorgon redan! Har längtat så länge!

Igår va jag bakfull efter en kväll hos Emil i Onsdags! De va mycket trevligt men gode gud så onykter Mia o Pillan blev! Tuppen o Pillan ni får ALDRIG glöma mitt parningsläte till Johan! :P Hahaha... 

Igår åkte jag hem till Marie vid fyra, åt mat, kolla på film, bonder söker fru, tog massa fula kort och sen hämtade jag Johan hos Kode! :D Där va de fest! Idag vaknade jag och va super trött, men upp och ut o gå en promenad! Ringde Hanna men hon va så gott som DÖD! :S Haha.. 

Nu ska jag åka till min morfar och hjälpa han! :D 

Ikväll hoppas jag på Hannas Altan! 

Puss o God för middag!

Av Mia - 20 maj 2009 11:00

Morsning, nu e jag vaken! Vaknade först klockan åtta men kände att jag nog vill sova LITE längre när man e ledig! 

Ikväll ska vi nog vara hemma hos mej mina tjejor och mysa, sen kanske Emil? 

Nu ska jag på en promenad sen äta frulle och sen till stenungsund med Jessica o Novisen! :D 


De kommer att bli bra..

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards