Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Mia - 17 maj 2009 22:27

Jag som ville träffa Hanna idag efter hon spelat match.. :( Men min mobil va avstängd när hon skicka sms o fråga om vi skulle ses!? Fasen också. Men imorgon tror jag att jag ska tvinga henne att komma ner till mej en sväng så jag får klippt te'na också :P 

Jag förstår dej men de är lika jobbigt för mej som för dej. Men absolut jag tror dej att du tänker o tänker.

Idag har Pillan varit här och ätit mat som hon kom med.. LASAGNE! Och sen åt vi kvällsmat och sen bakade.. :) En hel Dag! 


Ska testa ringa Hanna en gång till nu! :D HOPPAS hon svarar! 

 Torsdag Lasse Stefanz kanske? 

Av Mia - 17 maj 2009 14:21

Tycker de känns konstigt. Bara glömma? Tro inte att det är över min vän.

Känner för att Pillan ska komma nu..

Av Mia - 17 maj 2009 12:26

Vad jag ser fram imot just nu.


-Hannas, Sussies & Annelies fest på Lördag.

-Ledig ganska mycke denna veckan.

-Mamma och Pappa kommer hem på Fredag.

-Egypten om typ 130 dagar.

-Hoppas på att Wille kommer till mej i veckan.

-Att jag ska få träffa Hanna O Snart hoppas jag.

-Att Pillan kanske kommer sen.

Av Mia - 17 maj 2009 12:20

Hade en fantastisk kväll på trädgårn igår.. Den balla ur på slutet men va ändå okej! Inget allvarligt. Förutom att jag och Marie släpade Tim upp på vipp hyllan när han fått smäll och blödde i hela ansiktet! Kode fick tydligen åka till sjukan för han fått glasflaskor i huvudet!?!  Johan va helt till sej för de va några som inte kunde bete sej!? :S 

Men men, vi hade kul ändå! Marie va i sitt esse och vi va lite ordningsvakter jag o Marie igår också.. :P Haha! Funderar på att ringa Pillan nu igen o säga att hon ska komma hit o hälsa på! :P Men först måste jag äta frulle! Johan snodde min bil nu och ska till biltema! :D Hääärligt att får kolla på vad man vill på tvn. Hehe.. 


Imorgon är jag ledig och ska bara vara hemma o städa o fixa o dona! Funderar på att ringa Helena och kolla vad hon ska göra ikväll o i veckan!? :P 


Nu ska jag äta onyttigt bröd med ost och dricka te! Sen äta godis o dricka cola light! :P VILKEN SÖNDAG  !


Vi hörs sen gubbs! Puss o kram/ Miaistheshit

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards