Alla inlägg under juni 2009

Av Mia - 30 juni 2009 19:09

-Badat hela dagen

-Jobba imorgon

-Lunch på Skåpesund med mamma

-En promenad nu

-Myys mat o Allsåång med min man ikväll

-Hoppas på en kul helg

-Längtar efter tjejorna

-Kanske 

-Vin

KÄRLEK . . . . 

Av Mia - 29 juni 2009 23:31

Underbart väder. Imorgon blir de Skåpesund! Pool o inga maneter. De är sjuk bra.

Jag älskar mina tjejor.. Ni är bäst. Skönt att ni är hemma allihoppa. Jag vet vart jag har er. Ska nog förbjuda Hanna o Hanna att åka bort mer. ALDRIG MER NAPPA! :P Nerå.. 

Jag har kommit på att jag verkligen älskar mitt liv. Allt som tillhör mitt liv är underbart fint : JOHAN, TJEJORNA, gänget, havet, lägenheten, mamma, pappa, snart tjugo, sommar, jobbet, sommarkläder, händerna. ALLT! 

Att man kan ha de så bra? Önskar att ALLA fick ha de som mej. :) 

Imorgon blir det grillat i kvällsandan. Helgen hoppas ja på havet o sol. 


Av Mia - 29 juni 2009 15:49

Sjukt varmt idag, jag jobbade Sju till Elva. Lagom länge. Haha. Pernilla sa att dom skulle ner till stranden och jag åkte hem för att hämta lite lunch ''Thaimat'' sen igår, in i affären o köpte vindruvor o vatten. Ner till Råssön o träffa Jessica, Nova o Pernilla.

Körde hem med Jessica. Åkte hem o städa lite. Funderar nu på att gå en promenad upp till mamma? Kanske. Kanske inte. Mmm..

Imorgon blir de Skåpesund för hela slanten. Tror Helena va på kanske? Bara slappa hela dan. Jag tycker synd om Johan som får jobba i detta vädret. Tänk att han står uppe på ett svart plåttak.? Usch. Lider med han. Men han ska få en kall öl och En pizza när han kommer hem. <3

Av Mia - 29 juni 2009 06:22

Jobba idag, men bara till elva så sen ska jag få med mej nån till stranden. :)

Av Mia - 28 juni 2009 22:13

Nu är de snart Natta o jag ska jobba imorgon. Börjar sju. Tänk att när man är ledig så är kvällarna mycket längre än när man jobbar. Konstigt. Haha.

Vi tjejor har varit på varsitt håll sen i Fredags. De känns som en evighet. Haha. 

Marie på Tjörn

Hanna GG på Långö

Hanna Oscar båtvakt med kukiliku . Nästan. 

Jag hos jennifer. 

Thaimat idag o de va smaskens men orka inte äta så mycke så de blir lunch imorn. 

Nu väntar Johan ;)

Av Mia - 28 juni 2009 13:52

Hanna kommer nu. Jag skulle komma ihåg 4 Augusti 2007 av någon anledning. Igår va ja hos Jennifer och de va verkligen hur trevligt som helst. :)

Av någon anledning så blev ja känd under kvällen som Porr Mia och Stirriga Mia? Haha. Isabell du är för goo. 

Idag funderar jag på god mat, ute, kvällsdopp, popcorn, jouice och Cola :) Ska bli mysigt. 


Undra hur länge de ska va fint väder? Denna veckan jag sju till elva varje dag. De är lagom tycker jag. Haha..

Fel

Av Mia - 27 juni 2009 11:18

Stenungsund igår, ganska trevligt. Hittade Hanna sent inpå natten helt ensam så vi gick till Donken. :) De kommer att ådna sej. 

 Idag ska jag på poolparty hos Jennifer. Aaas kul. :) Men nu ska jag till Skåpesund och sola med mamma. 

Johan åkte till jobbet vid sex idag. Längtar efter han. 


-Skämde ut oss i bilen

-Planka in på Hamnkrogen

-Buss hem

-92:a? Haha. 

-Nattpromenad med Hanna

-Johan sa något i stil med att han ringt polisen för ja varit borta så länge? Haha..

Trevlig kväll allihoppa.

Av Mia - 25 juni 2009 19:11

Jag har slängt Johan in i duschen, fyyy fan va han lukta efter en dag på jobbet. Haha.

Vanna ligger här bredvid i soffan och leker med min mobil. :) 

Ikväll kommer Marie, vi ska till Gina en sväng imorn sen ska vi en sväng till Råssön också kanske? Så vi får badat innan söndanatta! Är de någon mer som ska dit imorn? 


Ikväll. Undra? De kan man bara ta reda på. Känner mej stolt. 

Saknar min mamma med. <3


Nu ska jag överlämna mitt barn till hennes riktiga mamma. 

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards