Alla inlägg under juni 2009

Sol

Av Mia - 15 juni 2009 10:26

Idag ska jag soola hela dagen. :) Sen ikväll till Wille o syrran.

Igår va vi hemma hela dagen ja o Johan. Gjorde jätta goda grillspett med. :) IMORGON ska ja å träffa Hanna äntligen. <3 Har längtat såååå. Vill inte att hon ska åka nån mer stans. Andrea Hanna GG o Tina kommer också hem o de ska bli lika roligt det! :D <3


Puss

Av Mia - 14 juni 2009 21:30

Idag har jag gjort INGENTING! Skulle selat bingolotto med Johan men de blev inte så för lotterna va slut. :( Gick en lång promenad. Behövde rensa. :S Usch. 

Imorgon ska ja gå upp tidigt, gå en promenix och sen åka o sola i Stenugsund innan vi ska på skolavslutning till bästa WILMER! :D 


Jag tycker om Johan <3

Av Mia - 14 juni 2009 13:51

Hmm idag låg jag o Johan i sängen till klockan ett! Hur skönt som helst.. Vi kolla på Galenskaparna! Pernilla hade åkt hem när jag gick upp.

När jag skulle ställa in glasen i vitrinskåpet så sa de bara KRASCH! En hel hylla med mina vaser ramlade ner. :( Fyyyy va mycket glas. Fasst de mesta klarade sej. Men nu är jag en glas hylla kort! :P 

Johan åkte till Torp nu med Noj, jag ska nog gå upp till mamma o hälsa på om hon kan svara nån gång. :P 

 Film ikväll hemma ensamma o bara ta de lugnt. Idag fyller Karin år, min syster. Grattis! 

Imorgon slutar Wille skolan då ska vi på skolavsutning när Johan kommer hem från jobbet! :D

Av Mia - 13 juni 2009 17:35

Hmm, funtar på Streaples ikväll kanske. :) Nu kommer alla hem till mej både Tobbe Tim o Noj. :) Men men, är la bara till att korka upp.


Kraaaam

Av Mia - 13 juni 2009 12:10

Emil fyllde 20 i veckan och vi fira han igår! :) Göör kul, roligt folk också.. FÖRUTOM Evelina o Johanna som hade fått spratt på nått. :P Haha. 


Idag vet jag inte va som vi ska göra. Men en kebabrulle idag är nog tvunget! Ganska okej väder också idag så man kanske ska hitta på något skoj :D 


Puss

Av Mia - 11 juni 2009 21:47

Vilken kväll. Hemsk.


Imorgon ska ja nog bara ta dagen som den kommer. Törstig är ja också.

Av Mia - 11 juni 2009 20:05

Konstigt tycker jag bara.


Snacka om att du inte har nått liv JK. Tig istället för fan.

Av Mia - 11 juni 2009 10:09

Har fått tid akut till läkaren för mina händer. Dom är helt sönder. Dom ser för j*vliga ut! :(


Vanna ska sova hos mej inatt :D 

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards