Alla inlägg under februari 2009

Av Mia - 24 februari 2009 19:48

Är de såå skön att komma hem och se sin kärlek ligga på soffan! :D

Har färgat Lotta idag, hon e rolig hon.. :P Ena stunden vit, andra svart och nu en härlig ljusbrun! Ikväll är de som sagt andra avenyn. Såååå kanoners!  jag och Pernilla ska solduscha på fredag klockan nio! Sen funderar jag på om ja kanske ska åka med pillan och Jessica och Novisen till torp! 

Men då får vi gå utan bh säger Pillan för de får man inte ha på sej på 8 timmar efteråt!!! Haha :D

På Lördag sa Pernilla att ja va tvungen att måla om av någon konstig anledning?? Jag kan nog tro att det är för just hennes blivande man kommer till Colorama i Stenungsund på Lördag! MATTE i BYGGLOV :D 

Kan de vara därför? Haha..

Etersom Johan precis klämt i sej en semla så funderar jag på att göra min mat för kvällen.. Nämligen Baguette, västkustsallad, tomat och skinka! :D Mmmmmm så gott!!! Min favorit.. 

Föresten så tror jag att Prinsessan och Danne förlovat sej idag! Jag tror jag hörde de EN gång förut på tv.. ''Typ HELA'' tiden.. :P


/// Mia is the shit

Av Mia - 24 februari 2009 09:40

Godmorgon allihoppa.. Guuud va segt de va att gå upp idag, ja har snozat sen klockan 8 och gick upp precis nu! Fyyy va segt. Ska gå ut på en promenad så man piggnar till.

Börjar jobba halv ett idag och räknar med att bli färdig vad åtta. 

IDAG ÄR DE ANDRA AVENYN  :D Yeppie..

Jag älskar andra avenyn.. 


Nu ska jag gå o bädda för att sedan ta på mej kläder och hugga tag i stavarna och gå ut och gååå!!!


/// Mia is the shit 

Av Mia - 23 februari 2009 22:06
Stavgång

Hallo på er..

Nu har jag och Pernilla druckit te efter en lååång promenix ;) Gick upp till mamma också med en faktura! De blir lätt att man lämnar dom till henne av någon konstig anledning.. Haha.. Snemil hade varit snäll och 

lämnat in Pillans Basker på statoil Varekil till henne efter att hon glömt den hos han.. Han hade tydligen fest häromdagens .. Haha!!!! 

Johnjohn och Markus hade filmmys här förut! 

Dom kollade på Wanted och av någon konstig anledning så var Angelina Jolie med och dom ville absolut kolla på den? Undra varför? Någon som vet? 

Nu åkte Pillan hem, kanske man skulle gå o lägga sej och kolla på livet är en schlager..???? Hmm.. Kanske en dusch? Jag och pernilla skall Solduscha pss på fredag om det finns tid hos Lotta.. Någon som vet vart man ringer då? FÖr att beställa tid..? 


Nu ska ja nog Pussa lite på johnjohn och sen lägga mej i en nybäddad säng.. Såååå gott :) 

Ha de så bra och vi hörs imorgon!


///Mia is the Shit

Av Mia - 23 februari 2009 19:33
Stavgång

Hej på er :PPillan is here!!! Och det gillar jag så himlans mycke.. Pernilla har dessutom glömt en mössa och vi som ska på stavgång ..Hur ska detta sluta? Jag gillar Pillus för att : Hon är en himla gosig tjej och hon har ett himla vackert leende, dessutom gillar hon baskrar men hon har tyvärr mist den hos vår kära vän Snemil.. Hon har även en katt som heter Ärtizz.. :P Haha!! *Myyyyyyys*Haha... Jag är så himla skojjig nu.. Kan nästan tro att man är 12 år igen.. Nu kom Makkan och John john dom har hyrt film ! Dom har hyrt en film som heter Wanted.. Troligtvis för att Angelina Jolie är med!!! Dom tycker tydligen att hon har nått som inte jag och Pillan har! Va kan de vara? john john säger att hon har elegans Nu ska jag sluta skriva och vela.. Kram på er! Förlåt Emli för att jag glömde dej i uppsägningen av vilka som skulle med till Stöten! :S :PPernilla vill även tacka Emil för att han lämnat in hennes Basker på Statoil Varekil 47295 Varekil ...  ///Mia is the shit..

Av Mia - 23 februari 2009 13:25

Nuu måste jag gå bort till salongen för att ta hand om mina kunder.

Men har man väl satt sej här vid datan så sittar man ju klistrad här.. :)

Har precis pratat med min kärlek John john :P Johan alltså! 

Han va i Ytterby och jobbade.. Läääängtar efter han lite grann.

Fasst inatt knödde han och snarkade jätte mycke och då tycker jag de är såååå skönt när han går upp till jobbet halv sex ;) 

Tack för igår.. :P You know... '



/// Mia is the shit

Av Mia - 23 februari 2009 12:01
Stoten.se

Jobba idag. Jobbar nu två dagar i Varekil på salongen min syster har och sen två dagar på en stor salong i Kungälv.. Häärligt när man börjar kvart i två här att man inte behöver åka dit och trampa '''vatten''' klockan nio. Utan nu kan jag gå dit när min första kund kommer.

Hjälpte Hannasomhannah.blogg.se igår ;) 

Jag säger bara tur du har mej ibland! :D 

Fasst du vet juh att jag gör allt för you!!!! <3


Hopp då ska man börja blogga nu också.. ;) Men på något sätt är det skönt att skriva av sej! 

Men mina kära vänner, nu MÅSTE jag slänga mej i duschen efter en lååång promenad.. Har inte ens ätit frukost ännu.. Nu blir de duschn och soffan med min nuvarande nyttiga frukost '' mammas hemmagjorda musli och osötad yougurt och ett ägg '' Huuur gott som helst! Vill man så kan man..

Vill också meddela att STÖTEN HERE WEE COME :) 

Vecka 12 Onsdag natt/ tidig torsdag morgon så kommer jag, hanna, hanna, pernilla, marie, johanna, gabbie, tobbe, johan drängen, krille, tuppen, noj att åka till stöten :) Tre bilar och en 14manna stuga med bastu och vi ska bara vara och SVINA!!!!! :D Haha.. 


/// Mia is the shit

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards