Direktlänk till inlägg 23 februari 2009

Joobba

Av Mia - 23 februari 2009 12:01
Stoten.se

Jobba idag. Jobbar nu två dagar i Varekil på salongen min syster har och sen två dagar på en stor salong i Kungälv.. Häärligt när man börjar kvart i två här att man inte behöver åka dit och trampa '''vatten''' klockan nio. Utan nu kan jag gå dit när min första kund kommer.

Hjälpte Hannasomhannah.blogg.se igår ;) 

Jag säger bara tur du har mej ibland! :D 

Fasst du vet juh att jag gör allt för you!!!! <3


Hopp då ska man börja blogga nu också.. ;) Men på något sätt är det skönt att skriva av sej! 

Men mina kära vänner, nu MÅSTE jag slänga mej i duschen efter en lååång promenad.. Har inte ens ätit frukost ännu.. Nu blir de duschn och soffan med min nuvarande nyttiga frukost '' mammas hemmagjorda musli och osötad yougurt och ett ägg '' Huuur gott som helst! Vill man så kan man..

Vill också meddela att STÖTEN HERE WEE COME :) 

Vecka 12 Onsdag natt/ tidig torsdag morgon så kommer jag, hanna, hanna, pernilla, marie, johanna, gabbie, tobbe, johan drängen, krille, tuppen, noj att åka till stöten :) Tre bilar och en 14manna stuga med bastu och vi ska bara vara och SVINA!!!!! :D Haha.. 


/// Mia is the shit

 
 
Ingen bild

Mia

23 februari 2009 13:16

Va mycke man hade å skriva ändå.. ;)

 
Hanna

Hanna

23 februari 2009 18:35

tack för hjälpen älskling haha :) men tror inte det gick så mkt längre än såhär, men får väl hoppas på lite roligt till helgen istället. kul att du har börjat blogga :) puss

http://hannasomhannah.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 6 augusti 2013 14:33


De går ovanligt bra!?

Av Mia - 5 augusti 2013 21:09


Ja , varsågoda.. Ikväll serveras grönsaksbuljong med kokt morot och kokt lök! What a dinner . ...

Av Mia - 5 augusti 2013 20:20

Ja, semester maten va ju fan så mycke roligare iallafall! ...

Av Mia - 5 augusti 2013 11:07


Semester maten va ju iallafall jäkligt mycke roligare än de här... Men... Dag 1! Imorn blir dag 2 och en ynka dag till o börja med att offra! ...

Av Mia - 4 augusti 2013 20:22


Solsidan innan läggdags, efter 16 dagar i husvagns sängen så är de såå skönt att få sova i min stoora vita säng med fluffiga kuddar och mitt ros täcke! ;) Imorn är de salongen, jag längtar! Puss! ...

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards