Direktlänk till inlägg 27 juli 2013

Självförtroende

Av Mia - 27 juli 2013 23:42

Appropå såhär klockan 23.32 på en Lördag kväll mitt i semestern...
Folk med kasst självförtroende... Vi är ju ändå alla olika, med olika utseenden, med olika drömmar, olika mål, olika tro, olika åsikter o massa annat.. Va är de då som gör att vissa (tjejer) i detta fallet jag funderar på, försöker göra alla till lags!? Dom försöker göra de motsatta könet till lags, dom försöker göra värdens befolkning till lags på ett vis som inte alla gånger är helt genomtänkt..

Jag ser absolut inte ut som alla andra, jag är jag och jag är sjukt nöjd med de jag åstadkommer! Jag gör de jag vill, och ibland märker även jag hur man liksom ska passa in? Men jag passar ju redan in... I mitt liv... I min värd... I min syn!
Tjejer som ska hävda sej med exempel vis göra sej till, förstöra kroppen, göra sånt som dom egentligen inte vill, vara där dom egentligen är obekväma är såklart osäkerhet !? av nått slag!
Ähh jag får kanske inte ut budskapet, men de är liksom så att jag kan få ont i magen ibland av människor som inte tror på sej själva! Jag vill såhär en helt vanlig Lördag ( o med lite för mycket fritid ) slå in i er fina rara människor att ni är sjuuuukt bra!

De är fint att lyckas, de är fint att vara du! ?
Puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 6 augusti 2013 14:33


De går ovanligt bra!?

Av Mia - 5 augusti 2013 21:09


Ja , varsågoda.. Ikväll serveras grönsaksbuljong med kokt morot och kokt lök! What a dinner . ...

Av Mia - 5 augusti 2013 20:20

Ja, semester maten va ju fan så mycke roligare iallafall! ...

Av Mia - 5 augusti 2013 11:07


Semester maten va ju iallafall jäkligt mycke roligare än de här... Men... Dag 1! Imorn blir dag 2 och en ynka dag till o börja med att offra! ...

Av Mia - 4 augusti 2013 20:22


Solsidan innan läggdags, efter 16 dagar i husvagns sängen så är de såå skönt att få sova i min stoora vita säng med fluffiga kuddar och mitt ros täcke! ;) Imorn är de salongen, jag längtar! Puss! ...

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards