Alla inlägg under oktober 2009

Av Mia - 24 oktober 2009 13:59

Tänkte ta mej en promenad med Jessica snart! Skönt att komma sej ut lite.

Ikväll hoppas jag på att vi hittar på nått kul. Jag är såå rastlös.

Fundera på ett tag om jag skulle sova middag nu en stund men så skicka jessica sms om att de vankas promenad.

Jag är lite förkyld också så jag ska ta en lite lugnare promenad.


Om du vore en vän så hade man passat upp varann lite bättre. Jag försöker o försöker men får aldrig något tebaks? Höra av dej o höra av dej? Har du nånsin gjort de så att de märks.? Ne för fan. Jag är sjukt trött på dej tyvärr.


Vi hörs imorn kära vänner.

Av Mia - 23 oktober 2009 12:47

Göteborg igår med Helena. De var skönt med ombyte av miljö och att tänka på annat en stund.

Tänkte kanske jag skulle hitta något roligt. Men INGET fanns som passa in min smak igår. 

Allt är samma samma samma. Lila, Lejongult och tråkigt. Men Helena hitta lite kap!


Idag vaknade jag kvart i elva. Shit jag som tänkt gå upp vid Nio. Idag vakna jag ialf när Johan gick till jobbet.

Han skulle prångt ha flera kramar i sängen innan han tänkte gå upp. Då kan man inte annat än att vakna. <3


Ibland så får du ge dej? Varfär dessa svängnigar?

De går på ett ögonblick så vipps så passar de inte?

Ne för fan ryck upp dej och skärp te dej!


Är inne på fjärde maskinen tvätt denna morgonen, ska snart gå ner och hämta den sista för att hänga den på tork här uppe i lgh.

Sen ska jag bege mej till Skärhamn för att besöka bolaget, optikern och Morfar! Salig blandning.


Ikväll ja? Inte en aning. Har lovat att klippa Tupp och Tobb sen :) Dessa grappar!


Nu ska jag äta upp min gröt. Flört


Av Mia - 21 oktober 2009 15:36

Ovetande kanske beror på att jag är inte är 100 på det än? Jag vet inte men.

Kanske att det blir av ?

Idag har jag ialf gått första intro dagen i Henån. Tystnadsplikten är för stark för att berätta helt hur dagen utspela sej. Dessvärre.

Hanna ringde och fråga om vi skulle gå en promenad runt Mjörn?

Jag känner bara att gå en promenad med någon man älskar och tycker så mycke om

och tjöta och samla in ny energi är perfekt just idag innan vi åker hem och har Johan fri kväll till Bonde säker fru med lite gott. Piiiiiiiiiiiip.. För att sedan sova gott i sängen och vara ledig imorn och åka med Helena till Stan

och fönster shoppa, fika, kanske handla, fika igen, äta något kanske och sen fika igen. Innan

de ska vi naturligtvis träna på Sporre. Helena fick med mej på gymmet igår och de var förväntansfullt kul.

Har träningsvärk ända in i brösten Haha.

I helgen hoppas jag på disco bowling. Vårat gäng har la snart prövat de flesta bowling anläggningarna.. Haha.



Om de betyder något för dej så se för fan till att ta ditt ansvar. Vänner gör de imellan. 

Hoppas alla får en fortsatt trevlig Onsdag!


Kram

Av Mia - 20 oktober 2009 12:40

Idag är de Andra Avenyn och ja o Hanna ska ha myyys! ;D

Nu ska jag snart åka o träna. Med Helena. Skriver mer sen.

Av Mia - 5 oktober 2009 22:44

Spinning is the shit för tillfället. Älskar! De är grymt givande för mej just nu.

Ikväll har jag och Johan faktiskt nästan varit som ny kära. Mys i soffan, te, macka och tv tittande. :D

Imorgon ska jag hämta min guldklimp Wille i skolan.

Men de vet han inte om. :P Haha!

Har vart på Göken idag också. Hittade som som man bara MÅSTE ha :P typ Ljus, Tajts, grejer till köket. :P haha.


I helgen hoppas jag på något roligt. Vill ha hemma fest! :D



Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards