Alla inlägg under september 2009

Av Mia - 29 september 2009 11:51

Blåljusen och polisen efter mej från Myggenäs till Stenungsbaden. De är nått speciellt med Pernilla och bilar. De blir alltid någonting när hon e med. :P 

Igår åkte jag och Pernilla till Stenungsund och skulle träna. Jag hade ingen bil efter som min e på service. Så ja

tog Johans jobbbil. Skoda Pickup. Vi möter polisen vid Sundsby men inget mer med de.

När ja ska köra om en bil i ömkörningsfilen på väg från röd-ljusen i myggenäs så när jag kommer en bit upp på bron

så märker jag att jag har polisen med blåljus efter mej.

Jag: Pernilla polisen är bakom med blåljus?

Pillan: Men de är ingen fara kör till kanten så dom får köra för bi.

Jag: Men dom ligger ju mej i röven!!!

Pillan: Jaja men du har ju inte haft över 90 ialf va?

Jag: Jag vet inte. Men han kör ju inte om?

Jag: Pernilla de är ju MEJ dom ska ha tag på?


Svänger in vid Stenungsbaden och har puls på 200. Polisen kör efter mej. 

Dom frågar efter körkortet och frågar mej om jag inte märkt att dom försökt stanna mej sen Myggenäs.?

Jag får blåsa och såklart va jag nykter . Sen går dom tebaks till deras bil där bak och börjar ringa o grejer. Dom fråga vems bilen va o jag fick ur mej -Min sambos.

Haha. Efter en stund så kom dom tebaks med körkortet o sa : Japp då får du rulla vidare. ha de så bra!

VA? Va fan va de då? Haha. Inte en aning. Blå ljusen får dom väl inte ha på bara sådär?



Av Mia - 22 september 2009 22:09

Halsbränna och ångest!

Ska försöka fatta mej kort för snart besöker Johnblund både mej och min sambo!

Kan man ha ångest jämt? Nee de kommer att gå över när de lättar upp. Jag är ialf ny kär! Kyss De gillar vi. <3

Men imorn kanske ja ska ta tag i mitt liv lite och kolla upp vissa urtråkiga saker. Men

jag måste för att komma igång.

Spinning idag och de va skööönt!

Funtar på att lägga ner helt. Men då måste jag klara detta först! Hoppas hoppas hoppas.

Vill vill.

Men alla kan inte få viljan fram.

Börjar tappa suget men ja får försöka in i de sista!


Vi hörs godingar. Imorn är de min dag!

Johan vi är ny kära och jag bara ääälskar det! <3

Av Mia - 21 september 2009 13:27

Tack snälla för allt i lördags mina vänner. Helt sjukt kul och tack för alla fina presenter och alla behövliga tillägg. Jag skulle nog dessvärre inte ta mitt sista glas vin . Eller typ dom 10 sista.

Jag älskar verkligen mina vänner till max. Och min familj som fixat o donat detta åt mej! :D Love you.

Den fina boken jag fick av Helena o Pillan grät ja när ja läste igår två ggr om. Ska nog sätta mej igen o läsa. I love it! :D Den ska förvaras tryggt och synligt så ALLA kan se den. Tack mina änglar!


Idag har ja städat vilket var hur behövligt som helst. Konstigt att han jag bor ihop med och älskar högst av alla gör precis så som jag hatar VARJE KVÄLL. :P Kläderna bara slängs på golvet så tror han att  dom konstigt nog får ben vilket ett plagg aldirg har haft eller kommer att få. För hans kära Sambo plockar upp dom innan han hinner. :P Får skylla mej själv!

Marie Kommer förbi en sväng. Saknar henne lite. Ikväll hoppas jag på att jag o Helena kan ha mys kväll! Med kvälssmacka apelsin jouice och kaffe med mjölk i så de blir ljusbrunt. :D

Hoppas ja snart får min bil så jag kan kan åka till TORP! :D You know!


Jag önskar mej all lycka i värden med nästa projekt .

Av Mia - 19 september 2009 00:57

Fixat med min fest idag. Imorn smäller de. Dukat o fixat idag. Skönt slipper man de imorn när man redan har mycket att göra. Djn kommer vid ett tiden trodde syrran så då får vi öppna för han på Stala. Hämta mat o fixa de sista!

Ikväll så har jag fixat mina älsklingar i håret. Marie o Johan <3

Marie blev höst färgad. Koppar, mörkt o ljust! Johan blev korthårig och ljus. :D Han är nu hos

Tobbebias och spalr tvspel. Ringde han o sa att han allt fick pallra sej hem nu för jag vågar inte sova själv. <3 Han skulle snabba sej men får se hur de går. ? Haha.


Älskar och hata på samma gång? Går de? Jag vet inte men känslan är just nu väldigt mycke kärlek och knepig irritation. Varför men varför inte? alla måste få tänka igenom situationen. Du som jag och vi tillsammans? men kanske att ja får tilltala dej annorlunda? Jag vet inte. Kanske kanske inte. Mycke kanske nu i mitt huvud!

Bara du och jag kan förändra en del. men inte allt. Vi är kanske för olika för att  våga.?

Men ja tycker samtidigt att du beter dej bra i VISSA situationer.

Kram på dej ialf. Love <3


Imorgon så blire fest! Undrar SÅÅÅ va Pillan o Helle har för hemlis? Dom vägrar säga konstigt nog. Haha. <3


Jag önskar alla en bra natt, hoppas alla drömer något trevligt som jag gör varje natt nu mera. Drömmer så ja blir rädd för mej ibland. Pillan, linser, Johan, valross, syrran, dum i huvudet? Va kommer allt ifrån!?


Dear friends i will love you.

Av Mia - 17 september 2009 21:45

Hem underbara hem. Jag älskar mitt liv och dej Johan. Vänskap e viktigt och de har ja så mycke av. Älskar att veta att vi är grymast. Hanna du har rätt. Tänk vårt gäng på ca:20 personer. Vi har firat jul ihop, nyår, fjällen, båtsemestrar, sommrar, påsk, midsommrar, och ALLT! I LÖÖVE.


Undrar om du aldrig växer upp? Konstigt att du fortfarande fastnat med 13 åriga tjejer som garvar fullt ut att du är sååå blåst! Haha. Darling, snälla kom på Lördag. Då kommer du fel men vi nyttjar de.

Av Mia - 17 september 2009 09:25

Vanna har sovit hos mej inatt. men kan inte skriva så bra nu för hon är högt o lågt överallt. Snart sov dags igen tror jag. Mys med mamma ikväll.  <3

Av Mia - 14 september 2009 23:25

Bilen pajjade. Bärgningsbil. Stenungsund hitta inget. Tränade. Duscha hemma. Hanna. Härlig dag men lite dum också. Imorgon är de Mia dag för hela slanten. Funderar på va ja ska laga för mat? Hmm. Får see. Ska träna spinning imorn med halv sex med girls. Nice.

Lördag bli fet.  Najs och hur hul som helst.

Filip håller på för fullt och är överaktiv. Johan gick precis till våran underbara säng. Fundeerar på att gö han sällskap.


Japp de gör jag. Natti dear friends.

Av Mia - 13 september 2009 23:10

Att jag aldrig kan sluta tänka. Konstigt men de bara e så i mitt huvud. Jag önskar att ja kunde blunda för de lite mer ibland. Men men. Har vart hos Noj o kollat på en riktig B film. Men trevligt ändå.

Jag och Pillan ska till Gbg imorn och chilla. Tur att jag har min Pernilla. Hon är best i verden. <3

Allt löser sej bara man slutar. Jag hoppas också att min 20års fest blir kanon på Lördag. Men man vet aldrig. Men de e klart så mycke folk och så mycke olika slags människor så kan de väl bara bli trevligt.

För er stackre som inte fått någon inbjudan utan bara ett sms så är min 20 års fest på Stala Bygdegård den 19 September nu på Lördag. Klockan sju är de som gäller och de bjuds på mat, o vin o öl till maten. Hoppas alla kan komma som jag räknat med.


Underlig fråga . Men nu ska sängen få besök av mej och jag ska sluta ögonen till en bra film och en ny skvallerblaska.

Göteborg imorgon med Pernilla. Ska till en hudläkare på Callanderska och visa upp mina underbara händer. Så ska vi kolla på lite kläder tills på Lördag.

Hoppas allt löser och fixar sej för stunden min kära .

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards