Alla inlägg den 12 september 2009

Av Mia - 12 september 2009 14:05

Allihoppa : Jag är usel på att uppdatera jag vet men ska försöka bli bättre. Igår bar de av till Tina vid sju tiden. De va mycke trevligt med taccos och trevligt sällskap.

De åktes sen upp till Gabbie o Johan, Gabbsan skulle jobba tidigt så de gicks hem ganska så tidigt oså.

Nu sitter jag i soffan med Johan o Tuppen, ska snart åka till systra mii.


Bowla ikväll :D Marie ringde precis och sa att vi skulle göra oss iådning. JAAA. Längtar efter henne.

Hanna den jäveln svek mej igår. :P Haha. Men de e hon värd. Mycke handtag famntag va? Tsss.


Nu: Åka till min syster

Om en stund: Hämta min bil hos Tinis

Lite senare: Duscha och träffa girls

Senare: Discobowla

Ikväll: Dricka vin


Hoppas på Pillan ikväll. <3


Måste säga också att min käre man Johan är värdens bästa. Han kunde inte vara bättre.


Sju dagar kvar till min 20-års fest.

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards