Alla inlägg den 1 september 2009

Av Mia - 1 september 2009 17:03

Sol i en hel vecka. GRYMT!

Johan har precis öppnat sina presenter som han fick innan han fyller år. Han fyller på Lördag. Massa kläder av mej o skjortor av mamma o pappa. Gabbie o Drängen kommer o äter middag ikväll innan vi ska bege oss mot landvetter. :) 

Kommer ju inte kunna somna inatt. Johan sover faktiskt på soffan här bredvid mej nu. Med solglasögon PÅ. :P


Ska nog packa de sista nu. Jag har packat:

. Klänningar, linnen, shorts, en kofta, två tunikor och ett par jeans. 

. Platttång, volumemaster och spray.

. Duschkräm, schampoo, balsam och rengöring till ansiktet.

. Löshåret och borste.

. Pass, plånbok, mobilladdare, kamera laddare och kamera. 

. P-piller och huvudvärkstabletter.

Ska lägga fram kläderna ja ska åka med också kanske. Och jag måste upp till mamma och hämta mina nytvättade shorts. :D 


NU DRAR VI. <3

Av Mia - 1 september 2009 09:36

Grekland idag. Kan inte fatta de. Att vi bara ska kunna gå o hämta mat o dryck ien hel vecka i 35 grader varmt. 

Idag ska jag ner o lämna filip hos farfar. Han ska bo där i en vecka nu. Åhh kommer sakna han. Han har sovit inne hos oss hela natten inatt. Johan ville ha han inne hos sej efter som han inte ska se han på en hel vecka sen. Haha. Han e lite toffel med denna katten. Han får lite ''faderskänslor''. :)

Har packat kläder, neccesär,  smycken, pass, plonbok, solglassögon o va mer ska jag packa? Känns som jag har hur mycket plats som helst kvar i min stoooooora väska. Johan fick packa i den lilla.Han har föresten inte ens packat änn. Jag har en känsla av någon konstig anledning att han tror att om han skiter i att packa så kommer jag att göra de till han typ idag innan han kommer hem från jobbet. :P 

Ioch för sej så även om han packar så kommer han fråga mej vart hans vissa kläder är någonstans, va han ska ha med sej och hur mycke han ska ha med sej. Så jag gör nog de. :P 

Nu frulle me Pillan.

Om en stund sllänga i färg i håret

Sen lämna Filip

Senare åka till stenungsund

Ännu senare äta mat och packa sista för att sedan åka till landvetter

Imorgon GREKLAND

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards