Alla inlägg under januari 2010

Av Mia - 31 januari 2010 11:52

Mina vänner, igår va de ganska lugnt. Åkte en sväng hem till Tuppen och drack några öl. Fick sedan skjuts av Peter Och Lisa. Fick sett Peters arm olindad med. Som sagt så kommer han få de manligaste ärret någonsin. Men annars såg de faktiskt riktigt bra ut. Jag trodde de skulle va mer ''sårigt'' men nerå. Så fint så. :)

Idag så har jag sovit länge, Johan fick hålla om mej en stund imorse men han tröttna fort och gick ut och spela tvspel. Haha.

Marie kommer här om en stund, vi ska kolla på mn kärlek och de andra gubbarna när dom spelar handboll. Så nu ska jag nog hoppa in i en dusch .


Jag skulle vilja krama dej och säga allt som är osagt!

Av Mia - 30 januari 2010 13:37

Vet inte vad jag ska skriva? Men jag hoppas på en bra lördag. FUCK YOU BIATCH! ;D

Av Mia - 29 januari 2010 16:52

Jobbat idag . Häligt, konstigt nog ör det alltid lika roligt att stiga inanför dom dörrarna. :) Idag blire va man gör det till. Imorn är hela dan speckad och även Söndag. Tack för mej.

Av Mia - 28 januari 2010 15:57

Hade lovat Marie att göra henna fin i håret idag. Men känner mej belastad med nånting jag inte kan sätta fingret på? Orkar bara inte ta mej utanför dörren. Har städat som aldrig förr idag, gjort ådning i min gaderob. Min älskade gaderob. Full med kläder, kuddar, påslakan och gardiner. Skulle kunna bo inne i min gaderob. Har också målat ännu en till sak vit. Min Byrå. Den var furu och blev helt amazing! :) Me Like!

Ska egentligen på bio ikväll på Stala Bygdegård men vet helt ärligt inte om jag orkar? Vill ligga i soffan och inte röra en fena? Men jag vet inte än.

Vill inte gå ut imorn så därför stannar jag och Marie hemma. Ska göra henne helt underbart snygg i håret i helgen om jag inte orkar idag. Hon ska bli en ny människa.! :)


Vem glömde dej? Ja jo de går faktikt att tänka på. Men jag vet inte .


Vänta du bara!!!!!

Av Mia - 27 januari 2010 22:18

Ska de vankas säng så ska de. Är grymt trött efter en dag som denna. Jag Mia Karlsson saknar onödigt mycket sommar.

Jesus sandaler

Converse

Jeans och t-shirt

Öl och bad på stranden

Grebbestad och sova på parkering

Balkongen en hel kväll med tre kannor Kaffe

Närhet av alla och vänskap

Ute dygnet runt

Massvis med bad och sol


Ja man kan säga att lika väl kunde gräva ner mej i slasket idag. FY FAN FÖR VINTER! Snön ska man åka till. Typ Stöten. :D

Av Mia - 27 januari 2010 17:10

Ett inlägg där alla kan förstå syftet, alla kan förstå min mening och alla kan läsa utan att undra.

Morfar besöktes imorse, fika, städa, åt middag och handla. Underbart att han vill ha mej där. :) Haha, jag köpte PanPizza till han och han älskade det.

Morfar: Mmm, va detta nån omelett av nå slag? :P

Älskade underbara. Snart fyller han 90 och de ska firas.

Sen va de till att rulla hem med bilen och avfärd mot Stenungsund med Hanna. Hon skulle besikitga bilen.

Hanna : Får man ha rattmuffen på?

            Min bil är ju stökig?

            Är det svårt att köra in i själva hallen?

Söt. Den gick felfritt igenom. Skoda är va man ska ha. :) Sen lärde jag Hanna att köra lagligt. Haha. Tydligen jag och Säl som är chicken. Kom underfund med varför hon kör för fort jämt med. Hon kontra sen när jag tjötat och gormat på henne en stund att jag kör i alf inte in i Emils bil påväg hem från fjällen när jag precis sagt att jag är grym på att parkera.? FAN. Shit. Hade lite dåligt med plats bara. Pappas stora bil med. Okej, kan kanske inte försvara mej.

Haha.

Ikväll ? Jadu? Johan ska träna innebandy och jag då? Mmm, Andra Avenyn.

Just de, köpte nya jeans idag med. Underbara!

Kyss och smek. Haha.

Av Mia - 26 januari 2010 21:58

Natten kommer med storm. Kollat blåsningen och imorn åker jag till min 90-åriga morfar. Sen blir de till att Besikta ROR! Jag älskar och avgudar Johan. Han är så snäll.

Av Mia - 26 januari 2010 19:37

Pokerface.


Funderar på att göra något vettigt. Men Mia vet ej vad. Något som förändrar vardagen? Något som kan kallas fantasi. Undra hur bara? :)

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards