Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Mia - 3 januari 2010 16:16

Kom igen för fan . Slappt av dej! Jag orkar inte hålla minen varje gång. De räcker.

Grattis mamma och pappa på eran 34 åriga bröllops dag i Budapest idag. Mamma skicka sms förut.

Hej min vän.

Precis kommit ner till Budapest, bor på ett jätte fint hotell.

Det är 0 Gradigt, sol och en decimeter snö.

Nu har vi lämnat grejorna på rummet så nu ska vi fira 34 årig bröllops dag!

Kram mamma o pappa.

<3

En mamma är en vän du aldrig växer ifrån. LOVE.

Av Mia - 3 januari 2010 09:31

Sjungs de i duschen idag ja. Haha. Going! Måste bara berätta min natt. Sa godnatt till Johan vid 21:30 igår. Gick in och la mej och läste min älskade bok och sen smygtitta lite på en film. Somnade ganska fort. Vaknade av en sån jävla smäll, ni vet när man sover med så hörs de hundra ggr värre. Flög upp och fråga Johan va de va.? Tydligen en raket bara. Okej, in under täcket igen. Somnade och de kändes som jag just somna, Johan satt ute vid tvn och kolla så jag tänkte att klockan inte va så mycke. Gick ut till Johan o han fråga - Harregud sover inte du? Joo men ja vakna. Va är klockan? HALV FYRA! NEj fan jag ska ju snart upp. Gick in till sängen IGEN och kunde inte somna. Somna nog vid halv fem när Johan kom in och la sej, han hade spelat och jag skulle upp om en timme. Finns de nått värre än sna här nätter? Känns som jag bara sovit middag en stund. Men men. Bättre inatt kanske.

Kom mej upp ganska smärtfritt ändå tycker jag, med tanke på att jag visste att jag jobbar bara till tre sen är det hem och dyka på soffan och äta middag med min sambo. Och efter en lugn eftermiddaag hemma så bär de ner till Hanna för att inviga hennes tunna. Ska verkligen ha de så gött.

Bada ju för några dagar sen i våran tunna nere på bryggan med Johan men nu är de ändå en hel kväll med girlsen like i LOVE! . Mamma och Pappa drog till Budapest imorse. Pappa fyller på Onsdag och dom ville inte vara hemma. Mmm va härligt. Hoppas dom får en bra resa. Nu behövs jag tydligen. !! Får kila. Hörs sen. ÄLSKAR LIVET!

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards