Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Mia - 2 januari 2010 20:41

Dessa dagar har ungerfär 2 knop gjorts här hemma på Ringserödsvägen. Det är så skönt att vara lång ledig och bara umgås med alla kära, dricka vin dagarna i ända, ha skoj och verkligen leva för dagen. MEN. Shit va skönt de ska bli att komma in i vardagen igen. Håller ni med? De här med att man går o lägger sej i tid måndag till fredag, att man sätter värde på Fredag eftermiddag att de nu är helg och att man får in rutiner igen. Men en underbar älskad juletid har det varit. Nyår var speciellt men bra! Mycke konstigheter som nog ingen kan svara på varför? Haha.

Idag gick vi upp vid ett tiden, ställde mej och gjorde äggröra och satte mej vid tvn med min kära. Hanna ringde och kom på iden att vi tar på oss mycket kläder och stampar ner till båthamnen med kaffe. Vilken underbar dag! Har kollat på Johan Falck med, den sista filmen . Grym like always! Nu sitter jag här i soffan med en seg Johan och funderar på en dusch och sedan bokläsning och en film på sovrummet i sängen. Läser just nu Denise Rydberg O.S.A Har läst vänninan med och i LOVE it!

Jag jobbar imorgon och jag tror jag återvänder mer till skrivandet då.

P & K från mej

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards