Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Mia - 21 januari 2010 20:14

Pernilla tror att jag inte tycker om henne för att jag inte ringt som jag sagt. Förlåt. Ska omedelbart ringa dej på direkten.

Idag orkas inget med. Vill sova sova och inte vakna fören imorn kväll eller kanske till och med Lördag morgon? Nje, nu låter jag sjukt deppig. Men inte de. Bara lite mindre pigg. Johan kommer hem elva idag då har jag lovat att ligga i sängen och laddat upp med Rena rama Rolf.

Tror jag lägger mej i soffan och blir kvar där tills klockan säger att de är läggdags för att man ska ju som en vanlig, simpel, tråkig och ganska atraktiv människa upp och jobba 6:45 imorn. Okej? De betyder att min klocka får ringa klockan fem för att sen snoza till klockan sex , kliva upp och hoppa i minsta möjliga snygga kläderna. Alltså mys byxor och något schysst, välvårdat och kul fasst ändå inte upptill.


Matadormix <3


Förtjäna detta eller inte? Hmm låt se oss om först.

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards