Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Mia - 4 januari 2010 19:00

Torp med Marie.

Korv på Torp.

4 Tröjor som va hur nice som helst.

Marie skulle hämta en jacka hos sin kusin Micke.

På uppfarten är en hel drös med kattungar.

Mia blir kär i en av dom.

& hon fick namnet Mira direkt när jag såg henne. Jag SKA ha henne. Kom på alla anledningar till varför just jag och Johan ska ta hand om denna bäbis.

När han kommer har jag ett kort och han blir nog också ganska kär i Mira! Han sa bara att: Jag säger inget. Gör som du vill.

YES! Hon är min. Jobbar hela dan imorn men ska tvinga Marie att åka och hämta henne med mej när jag jobbat färdigt.

Mira ser ut som en drömbakelse: Tre färgad, vilket jag ALLTID sagt att jag ska ha. En katt som är trefärgad är bland de finaste som finns. Hon är gör långhårig. Som Stefan/Bögen Johanna och Tobbes katt. Helt liten och hur fin som helst! Jag blev kär på riktigt. Jag går seriöst och berättar om Mira för Filip. Han kommer ÄLSKA henne.


Våran familj : Mira, Filip, Mia & Johan.

Av Mia - 4 januari 2010 11:38

Vakna och hade klump i magen. Usch, har fortfarnade inte kommit på varför. Behöver åka till Torp nu med Marie. Ska bara hoppa i några bekväma kläder, så mätt efter min havregrynsgröt.

Va hos Hanna igår och bada tunna, mysigt.                                     ?


Jobba imorn, heeela dagen. Skönt!

På torp ska jag kolla på: Jacka, rödtröja, kläder tills Lördag och lite smått o gått.

Jag kan bara tycka att du bär dej dumt åt ibland.

P O K Mej

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards