Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Mia - 24 januari 2010 21:50

Skönt att få börja plugga snart, blir najs som aldrig förr. Och att jag kanske får? Hoppas. Idag bjöds de på att träffa Marie som vart i Idre i en vecka. Önska att hon kunde följa med mej, Johan, Hanna, Hannah, Noj, Andrea, Linus, Johanna, Tuppen, Evelina, Tina, Joakim, Pernilla, Aj, Säl, Tobbe, Emil, Drängen, Marcus, Gabbie och Nicke till Stöten vecka 10. Men icke. Sen pallra vi oss bort till Tim och älskade Sandra och kolla en annan del av Köping.

Imorgon kommer Vanna . Ska bli en mys dag med många prmenader. Någon som e på? Jessica och Nova kanske? Pernilla kanske? Farfar kommer även en sväng och dricker de älskade elva kaffet.

Ska nog boka mej på ett pass med. Body Balance kanske?

Igår va de komplicerat men skoj. Kände mej ändå som en fin människa.

Nu : En dusch

Snart : Sängen

Efter de : Rena Rama Rolf

Om en stund : Ligga i sängen till Rolf och kramas med Johan.

Mira ligger bredvid mej nu, hon har mask i magen. Och de är ta mej fan de äckligaste ja vart mee om. Gaaah. Men imorn blire avmaskningsmedel. Vårat andra barn som numer är en stor kille är ute och springer av sej. Härligt att se sina barn växa upp och bli stora . Haha. Gahh. Trött på mej själv.

Mitt humör är upp och ner hela jävla tiden. Vet inte vad de beror på men ja har mina aningar. Jag mår ändå ganska bra. Har ändå ett underbart liv ihop med min sambo och lever ett fullt fungerande, trevligt och snyggt liv. Men ibland tryter de.

Jag älskar mej själv.

Av Mia - 24 januari 2010 12:17

Konstiga funderingar. Blir ganska trött på mej själv, drömmer konstiga drömmar och blir lite osäker. Helgen har vart relativt lugn. Ikväll kommer Marie och jag ska dricka 4 liter Cola Zero med is i och vi ska bara prata prat prata prata och prata.

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards