Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Mia - 5 juni 2009 14:27

Idag mina vänner vaknade jag av att mamma ringde o väckte mej vid halv tio! Gick då upp för att äta frulle som bestog av fil o flingor! Har varit alldeles för Onyttig denna vecka! Men de får man när man e ledig :P Sen ringde ja Gabbie och skulle höra hur taggad hon va inför smägen kvällen ikväll o hon va ''super'' taggad! :) Bra tycker jag. Hon skulle ta tåget in till Stenungsund för att sedan åka till Varekil men jag stannade henne i Stenungsund och åkte in o  häta henne samtidigt som vi kolla en sväng på Gina, JC och Cubus! Jag hittade såklart en Rosa kort jacka och en annan t-shirt! Förstår gången jag inte kunde besätmma mej för vilken färg o sort. Brukar alltid annar bara ta nån. Men jag börjar bli lite rädd för min sjukdom ''shopoholick'' och de är ganska alvarligt ska jag säga. :S Ska på Rehab för de. Kortis kanske? ;)  Nu tittar solen fram och jag blir bara mer o mer taggad :D <3  Pernilla lägger mycket pussel ska jag säga. Hon är i klass med 100 bitar pusslerna.

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards