Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Mia - 21 juni 2009 21:32

Varför? Jag vill ju bara vara alla till lags helatiden? Va får man för de? Massa kärlek från alla VÄNNER som alltid består som vänner. Men annars? Konstigt. Mina vänner som är MINA är helt klart bäst. Kan inte förkalara mej mer än att jag älskar dom 10 miljoner varv runt jorden och tillbaks igen. Om inte mer? 

Varför ska de alltid ligga på motparten? Kan man inte bara reda ut saker efter de hänt. Måste man dröja ut på de sålänge? Varför inte dra dit mej? Varför inte dra ner dej nånstans? För allt falskt man håller på med är varken kul för någon av oss eller någon annan? Ständigt motarbete och ständig planering? 

Har fundert på va jag gjort åt situationen i sej? Men kom plötsligt på innan jag hann tänka att NEJ. De är kanske inte jag som alltid gör fel? Alla människor ska absolut få göra fel och känna ånger och få känna att man vill få de ogjort. Jag är en av dom tillexempel. Men gång på gång? Spela ut en scen som ingen förstod sej på mer än jag? BLÅST, BORTGLÖMD och fruktansvärt LURAD. Så är de hur du än kommer hantera det! 

Men vill man inte så finns det ingen som kan tvinga en. Men man tycker att man kanske har mer än så? Mer än en liten, ångestladdad, tråkig, oseriös, opolitlig vänskap? Vänskap föresten vem säger att de är vänskap man har? Kanske bara en såndär som finns där jämt, fixar allt, blir lurad ibland. Som man igentligen inte behöver bry sej om på rikigt för man vet att man har den runt de såkallat ''lillfingret'' ändå? Och konstigt sagt så måste jag erkänna att de är precis så jag känner mej och har känt sen en längre tid. 

Konstigt nog så tror jag nog att man kanske i en sådan här situation vet med sej hur fel man gör? Att man alltid går tillbaka? Och en ännu konstig grej är att jag ALLTID är nöjd över vad som ges och erbjuds?


En positiv sak i denna situation är att jag ALDRIG kommer att godta de som alltid erbjöds förr. Nu får man slicka röv för att få chansen som man så många gånger annars har fått av mej av att bara kolla med ''hundögonen'' och bett snällt efter en bra stämning igen. 


Va bra att bloggen finns. Kom ihåg att jag tycker de är minst lika tråkigt.


Vill höra av mej men känner lika fort att jag inte SKA.  

Av Mia - 21 juni 2009 20:14

Midsommar har varit en lyckad helg. Fasst igår när vi va i Lysekil så kunde jag varit lite mer pepp. :P Men men. De va mycket trevligt. 

Hanna o Marre gjorde Lysekil på natten när Hannas mamma o pappa satt i bilen och så trevligt väntade in henne sent in på natten. :P <3

Midsommar va hos Emil o de va ju som vanligt helt underbart. Va annars kan de bli med alla vänner, nära o kära. :) Lekar, sill, mat, potatis, alkohol, Hanna o Johanna gjorde ju sommarens vurpor ialf. :P 


Ligger i soffan med min kärlek och väntar på att Andrea ska komma o hälsa på. 


Ska bara vänta denna gången faktiskt. Jobbigt ibland

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards