Alla inlägg under juni 2009

Av Mia - 21 juni 2009 20:14

Midsommar har varit en lyckad helg. Fasst igår när vi va i Lysekil så kunde jag varit lite mer pepp. :P Men men. De va mycket trevligt. 

Hanna o Marre gjorde Lysekil på natten när Hannas mamma o pappa satt i bilen och så trevligt väntade in henne sent in på natten. :P <3

Midsommar va hos Emil o de va ju som vanligt helt underbart. Va annars kan de bli med alla vänner, nära o kära. :) Lekar, sill, mat, potatis, alkohol, Hanna o Johanna gjorde ju sommarens vurpor ialf. :P 


Ligger i soffan med min kärlek och väntar på att Andrea ska komma o hälsa på. 


Ska bara vänta denna gången faktiskt. Jobbigt ibland

Fin

Av Mia - 18 juni 2009 14:38

Solat

sol

Gina

sjal

fika

mamma

handla

mat

myys ikväll

vänner

snart midsommar,

snart Lysekil

snart Langos

båt

jobb

blåser

långbord

sill

färskpotatis och min alldeles egna Johan e ledig tills på Måndag. 



Av Mia - 18 juni 2009 11:39

Har varit o klippt mina underbara kunder. :) Tur att man har kvar några nu när man slutar som man får ta inimellan.

Igår va ja på kurs från nio till fem sen hem o klippte lite i salongen sen ut till Ellös o jobba kväll till Tio! HELT SLUT. Sen upp till mina tjejor Hanna O, Marie och Andrea. <3 

Idag ska ja till Stenungsund o sen hem o tvätta. Film hos Marie min älskling ikväll. :P Imorgon Emil o fira midsommar. Hoppas de blir regn o rusk. :P Haha. 

Vädret e skit samma när man har såna vänner som man har. I LOVE it. :)


Jag kan ta de här. 


NU: SOLA

Av Mia - 17 juni 2009 08:33

Är på kurs heeela dagen. Suger när de e så fint väder. :S Ska klippa en kund till mej ikväll vid halv sex. Sen funderrar jag på att fråga om Hannorna ska med till stranden o ha kvälls picknick. :)


Då borde man lära sej. 


Hörs senare. 

Av Mia - 16 juni 2009 21:15

Va hos mamma ikväll o åt kräfter. Va mycket gott o trevligt. Gick sen en promenad o tänke för mej själv. :S

Imorgon ska ja på kurs hela dagen med ''förflyttningsteknik'' o medecinering. Man får fika då :P Haha. 


Känns så jobbit på nå vis. Men men. De ligger hos dej. 


Snart kommer Johan hem också då ska va kolla på film i sängen . ;) 



Av Mia - 16 juni 2009 16:52

Nu känner ja mej hel igen. Hanna är hemma! <3 Äntligen.


Har haft Vanna idag o vart hos morfar! Ska nog snart ner till Helle. Har bjudit in mej själv. :P 


Loves John-john

Mat

Av Mia - 15 juni 2009 13:57

Sitter på altanen o svettas gärnet. :S Såå varmt. Men jäklans vilken bränna ja lyckats med de sista. Rikigt brun för att vara jag. :P

Är inne o äter lite rester sen igår. Ska snart pallra mej ut. 

Åhhh Christer ringde precis (Svåger) och frågade om jag kunde ha Vanna imorgon. Ska ut till morfar men ja fick ta Christers bil så kan jag ta med henne. Goingen. <3 Hoppas hon e helt kry nu. Snart kommer Johan hem så jag ska lägga fram kläder till han så han bara kan hoppa in i duschen o sen till Wille the man :D 

Älskar livet. Förutom. :S

...

Av Mia - 15 juni 2009 10:33

Är inte säker än.

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards