Alla inlägg under juni 2009

Av Mia - 2 juni 2009 15:33

Idag Tisdag har jag Gabbie o Pillan varit nere vid sjöboden hela dagen, vi trotsade solen tills den kom fram! De såg hopplöst ut en stund men vi pressade så fint i solstolarna och sen sprack de upp o vi till o med badade! :)

Känns skönt nu! 

Ska snart åka med Drängen och Gabriella in till Stenungsund för att möta upp Johan och vi ska boka om våran resa! Tror de lutar åt grekland istället för egypten!


På fredag bär de av till Smögen om vädret tillåter! HOPPAS <3 


Ifall jag kanske ändrar?  Nej kanske inte? Men du? 

Kanske vi behöver prata! Jag känner de ialf.


Konstigt.

Av Mia - 1 juni 2009 08:42

Vilken skilnad de kan bli beroende på, helt otroligt! Men hur bra som helst! 

Har kört Wilmer till skolan nu, vart ute och gått här tidigare på morgonen med! Nu sitter jag i soffan och kollar nyhetsmorgon och ska äta ett ägg en mack med makrill på och en kopp kaffe! :D Mmm.. 

Jag hoppas på en härlig dag idag med dom bästa <3 Verkligen trevligt ska de bli! 


God morgon mina solstrålar så hörs vi till kvällen :D

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards