Alla inlägg under juni 2009

Av Mia - 25 juni 2009 15:29

Har varit på Gayhyllan på Frupall o solat. Nu är jag hemma igen och sitter inne eftersom det är så jävla varmt. Vannis kommer snart. Marie ska sova hos mje inatt. Det tycker ja e bra. 


Varför kommenterar ingen min blogg nån gång? De är tråkigt tycker jag. Haha. Konstigt de känns på sätt o vis att man inte vet vilka som läser blogg. Tacka Lunarstorm som man kunde se vem som hade besökt än. :P Haha. 


Nu: Nudlar, handla, promenad, längta tills imorn. 

Av Mia - 25 juni 2009 10:20

Jag och Hanna O ska åka o sola nu. Igår grilla vi vid Skåpesund! Mycket trevligt. Jag va o hälsade på Milton igår. :) Willes lillebror. Åhh så söt han va! 

Ikväll kommer Vanna och ska va hos mej en stund. Längtar efter henne nu. 


Min Helg

-Söndanatta

-Grillning o bad i pool hos Jennifer

-Bada o sola

-Festa med bästa

-Bakfylle Söndag

Av Mia - 24 juni 2009 17:54

Hussysslorna idag. Jag följer inte Martinas regler som gör vuxensakerna på Torsdagar! Jag gör de när de behövs. :P Haha. Och idag va de behövligt! Upp klockan nio och börja damsuga o tvätta golv, dammat allt, tvättat 5 maskiner tvätt, diskat, ätit mat hos mamma, solat och badat! Och nu ska jag Hannah, Pernilla, Marie och Hanna O förhoppningsvis också när hon slutat träna. Vi ska ner och grilla vid Skåpesund! :D Skönt.. Grill o lättöl! :) 


Imorgon kommer Vannis. Hon ska bo hos mej imorn. <3 

Wilmer har kommit hem med sin lillebror idag med. Som troligtvis skulle heta Milton! Gööör fint. <3


Nu ska jag gå o handla.. 

Av Mia - 23 juni 2009 11:56

Förkyld som aldirg förr. Men de ska man vara de nån gång också. Ska snart o jobba! Hoppas på en bra kväll.. Längtar efter Johan min !


Usch. Vilken kommentar? ivägen kanske? Ursäkta då

Av Mia - 23 juni 2009 10:41

Morgon och solen lyser in. :) Igår kolla ja Hanna Andrea på Walander. Johan med efter han varit ute o sprungit. Den va kanoners.

Skall jobba idag, roligt! :P Sen är ja ledig igen resten av veckan. 


Längtar efter Marie , men hon är också sjuk som jag är. Usch va ja hostar o de bara rinner i både ögon, öron, näsa o mun :P Haha. 


Åter till allvaret : Handla, damsuga, torka av golven om ja hinner annars imorn, göra mej i årdning för jobb hos mina tanter o gubbar :)

Av Mia - 22 juni 2009 11:07

Jävla hosta. Den tar knäcken på mej. :( Ska snart till mitt kära Skåpesund o glassa med Hanna <3

Av Mia - 22 juni 2009 08:41

Morgon sunshine! Vaknar av att solen lyser in i rummet men också utav att min hals är hur svullen som helst o att jag fortsätter min osta som ja gjort hela natten. 

Ligger i soffan o kollar Top Modell. Sådär men skönt. Dricker te o hoppas på att somna om en stund. 

Har inte märkt att Johan gått till jobbet idag. Hmm. Får nog ringa han sen. 

Vi prata om Hals sen. Men så som ja känner mej så vette fan. Kanske ska ta hem dom på middag istället. :P 


Denna Vecka: 

-Jobba

-Ringa samtal

-Umgås

-Ta de lugnt

-Sola

Av Mia - 21 juni 2009 21:32

Varför? Jag vill ju bara vara alla till lags helatiden? Va får man för de? Massa kärlek från alla VÄNNER som alltid består som vänner. Men annars? Konstigt. Mina vänner som är MINA är helt klart bäst. Kan inte förkalara mej mer än att jag älskar dom 10 miljoner varv runt jorden och tillbaks igen. Om inte mer? 

Varför ska de alltid ligga på motparten? Kan man inte bara reda ut saker efter de hänt. Måste man dröja ut på de sålänge? Varför inte dra dit mej? Varför inte dra ner dej nånstans? För allt falskt man håller på med är varken kul för någon av oss eller någon annan? Ständigt motarbete och ständig planering? 

Har fundert på va jag gjort åt situationen i sej? Men kom plötsligt på innan jag hann tänka att NEJ. De är kanske inte jag som alltid gör fel? Alla människor ska absolut få göra fel och känna ånger och få känna att man vill få de ogjort. Jag är en av dom tillexempel. Men gång på gång? Spela ut en scen som ingen förstod sej på mer än jag? BLÅST, BORTGLÖMD och fruktansvärt LURAD. Så är de hur du än kommer hantera det! 

Men vill man inte så finns det ingen som kan tvinga en. Men man tycker att man kanske har mer än så? Mer än en liten, ångestladdad, tråkig, oseriös, opolitlig vänskap? Vänskap föresten vem säger att de är vänskap man har? Kanske bara en såndär som finns där jämt, fixar allt, blir lurad ibland. Som man igentligen inte behöver bry sej om på rikigt för man vet att man har den runt de såkallat ''lillfingret'' ändå? Och konstigt sagt så måste jag erkänna att de är precis så jag känner mej och har känt sen en längre tid. 

Konstigt nog så tror jag nog att man kanske i en sådan här situation vet med sej hur fel man gör? Att man alltid går tillbaka? Och en ännu konstig grej är att jag ALLTID är nöjd över vad som ges och erbjuds?


En positiv sak i denna situation är att jag ALDRIG kommer att godta de som alltid erbjöds förr. Nu får man slicka röv för att få chansen som man så många gånger annars har fått av mej av att bara kolla med ''hundögonen'' och bett snällt efter en bra stämning igen. 


Va bra att bloggen finns. Kom ihåg att jag tycker de är minst lika tråkigt.


Vill höra av mej men känner lika fort att jag inte SKA.  

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards