Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Mia - 16 maj 2009 11:05

Ikväll ser de ut att bli trädgårn asså! Jag verkar inte vara ensam om att jag ska dit så de blir nog ganska nice! Har tvingat med mej Andrea också, men Hannis ska inte med.. :( Tycker allt de e lite tråkigt men men.. :P


Funderar på att kolla på så ska de låta på datan nu! Funderar också på att ringa till Hanna o säga att Nicklas Walgren var med i så ska de låta igår! :) Gabbie vill tydligen kolla på dom övergivna husen på Hals, men har inte du varit med på festerna där? :P Men jag vill nog åka dit igen så vi kanske ska ta med oss fika? Jaaaa! Prata lite också kanske? :) 


 Vilken tur jag har som var hos Marie igår och drack både vin o öl och blev ganska ''dragen''.. en är inte de minsta bakfull idag! Kanske va för att ja va duktig o åkte hem vid halv ett till min älksade make! :P <3 Han va lite trött på mej när han fick hämta mej! Men när vi kom hema så sa han att han hade en halv pizza i kyen oo GAAAAHH.. Den måste jag springa o äta upp nu! 

Kram på er!

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards