Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Mia - 18 februari 2010 19:02

Jävla snö.

Även om jag vet att jag tyvärr inte kan göra de minsta åt det.

Så måste jag bara klaga.

Sitter på jobber och jobbar till 21.15 och dom han menar

på fullaste allvar att jag inte är mer värd

än att hålla 40 kilometer i timmen hem till Varekil.

De räcker nu.

STOPP!

Piss skit fan.

Får man klaga mer så gör ja gärna det!

SORRY BUT I HATE !

Av Mia - 18 februari 2010 16:21

Fick bli Cola idag. Sjukt gott! Men jag ska lova mej själv att inte bli beroende  ( vilket är svårt ) Eller va säger du Gabbe? :)

Idag ska jag jobba till nio och efter det ska ja bara .. lalalala lala sha lala.

Av Mia - 18 februari 2010 12:53

Något som ingen annan har? Fått mej att känna? Sympati? Enastående kärlek? Någon känsla som INGEN annan har fått mej att känna. Johan !!!

Från och  med klockan nio ikväll så har jag en sjukt bra helg framför mej. Imorn tänker jag åka ut till morfar och kramas och tjöta lite! Farfar på hemvägen för lite födelsedags kalas. Sen är det dags att pimpla vin med Pillus och andra girlsen? Jag ÄLSKAR livet. Dock tågar de in mer snö på vår kära Ö i väst! VÄLKOMMEN!

Ikväll hoppas jag på mjukisar och Gabbe med kex, ost och vin!

Kram.

Konstigt med lättande.

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards