Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Mia - 11 februari 2010 21:02

Hanna is home! Åhh min vän, äntligen är du hemma. Jag ska åka på direkten upp till dej nu. Ska bara köpa med oss varsin Cola! Älskling. Va ja längtat!

Fredag imorn och jag gillart.  

Av Mia - 11 februari 2010 16:37

Fina människa. Kära du! Det är så fint ute att jag bara vill gå ut med kaffet på balkongen. GAHH! Väntar på Hanna, hoppas på att hon är hemma som planerat. Imorgon åker jag och jobbar en stund, men bara till tre! FREDAG! Mys hos Johanna med taccos och viin ( hoppas jag på Johanna?? ) . 

Städa här hemma när jag kom hem från jobbet. På lördag väntar Boddy Holly med Brolle på Scandinavium med sällskap av min käre sambo, mamma och pappa! Vi sover kvar i stan för att ta en alla hjärtansdag frulle på hotellet på Söndag. Blir en bra helg. Och jag älskar mitt liv som vill säga sambo, mitt hem ( i looove), my girls och allt annat. Tack kära du!

Av Mia - 11 februari 2010 11:49

Jobbar och det går kanon. Är hur lycklig som helst idag för idag kommer den efterlängtade Hanna hem. GAHH va jag längtat! En vardag utan henne är en vardag som känns tom och inte fungerar. My GIRL!

Ska till salongen en stund vid sex ikväll. :)

Kram

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards