Direktlänk till inlägg 29 augusti 2009

Uppdatering

Av Mia - 29 augusti 2009 18:55

Fan. Har inte uppdaterat på flera år känns de som. Fy mej. Jag som älskar att skriva av mej. Mycke har hänt men orka ta allt. Ikväll blire bad av tunna. Me like. Hanna o Gabbsan. <3 Av någon konstig anledning så ska Johan o resten av gänget ner till stan på EROTIKMÄSSA. haha. Stört. 

Jag tvättar också för fulla grogg glas. Haha. FÖR VI SKA ÅKA TILL GREKLAND på TISDAG natt. :) Yeeah.

Real good. Fy fan va najs vi ska ha de. All inklusive, svit, fyrstjärnit, nära stranden, trevligt sällskap, en hel vecka, hyra moppe, typ 42 grader varmt o typ AS varmt i vattnet. Ohhlala I love it. 

Jag tror att min maskin tvätt är färdig nu så de är dags att hänga upp den svarta maskinen och lägga i kulör tvätten. :D 

Johan är min största groda ( PRINS ). Och Hanna är min största skata ( PRINESESSA ). <3 


Du är konstig och jag med kanske? men jag försöker åtminstonne. Inte DU. De finns två grejer du kan fråga över telefon. Inte ens svarar. Men trivs du så gör jag med det. Tänker att ibland så får man lära sej att leva i situationer som man egentligen inte trivs med till hundra. JAG TRIVS MED DEJ TILL 20. <3 Men jag älskar dej  ändå. 

 
 
Ingen bild

Hannah Gg

2 september 2009 14:00

tja du, är de om/till mig du skrivit eller ? känns äna så, du får gärna ringa när du är hemma och ser detta. för de känns inte riktigt rätt att se de via internet om de skulle vara till mig och jag fattar inte allt du skrivit. (om de nu skulle vara om mig) Kram Hanna.

 
Ingen bild

10 september 2009 22:39

Haha Hanna, inte om dej men de vet du redan nu. :D Love you

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 6 augusti 2013 14:33


De går ovanligt bra!?

Av Mia - 5 augusti 2013 21:09


Ja , varsågoda.. Ikväll serveras grönsaksbuljong med kokt morot och kokt lök! What a dinner . ...

Av Mia - 5 augusti 2013 20:20

Ja, semester maten va ju fan så mycke roligare iallafall! ...

Av Mia - 5 augusti 2013 11:07


Semester maten va ju iallafall jäkligt mycke roligare än de här... Men... Dag 1! Imorn blir dag 2 och en ynka dag till o börja med att offra! ...

Av Mia - 4 augusti 2013 20:22


Solsidan innan läggdags, efter 16 dagar i husvagns sängen så är de såå skönt att få sova i min stoora vita säng med fluffiga kuddar och mitt ros täcke! ;) Imorn är de salongen, jag längtar! Puss! ...

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards