Alla inlägg den 23 december 2009

Av Mia - 23 december 2009 16:56

God Jul allihoppa.

Jag är hemma efter en ''halv'' dags arbete. Åkte ner till Hanna en sväng och sen åter igen upp till mamma. Är hemma nu för att duscha och ha en hemma mys kväll med lite goda drinkar hos mamma. Ska bli tryggt och skönt.

Imorgon är de tydligen den där julaftonen. Vi ska hem till Anja, Johan syster med hela familjen och fira. Ska bli skönt. Mamma och pappa får klara sej jälva under dagen.

Eftersom jag inte har någon riktig julkänsla sådär och inte vill ta julen på för stort alvar så har vi lugnat oss med julklappar i år. Bara sådär lite myys klappar för att få lite stämingen .


Inväntar Johan med som vart på Torp med säkert 1000000 andra människor ida. Han får skylla sej själv.. De ät ju trotsallt självmant.

Skinka, janssons, köttbullar, massa julgodis och något gott att dricka väntas hos mor & far 19.00

Puss och kram på alla.

Av Mia - 23 december 2009 08:50

Började med att gå upp ihop med min sambo. De vill säga halv sex. Opps så tidigt men ska man jobba och de är mycket snö ute så får man vara uppe i tid. De va skönt att inte behöva stressa.

Började jobba klockan kvart i sju. Skönt att få dagen gjord.

Jag och Pernilla : Varför jobba när man kan vara hemma och leva lyx liv? De är liksom överskattat att jobba på någe vis. Haha.

Ikväll bär det av till min mamma och pappa. Grattis mamma på dagen, du ska få lite presenter och en härlig uppesittarkväll med pappa, mej och Johan

Äntligen har du vaknat Peter. Nu hoppas vi också på att allt ska bli som förr. Jag ska hjälpa dej med allt jag kan.

 

Nu vankas de frulle och kaffe! Skönt att jobba med en person som har samma intressen som jag. Kaffe, tjöta, äta och ha de gott!


Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards