Alla inlägg den 22 december 2009

Av Mia - 22 december 2009 19:42

Behövde bara skriva en kort liten rad till mej själv idag. Jag tänker mycket, de vankas jul som jag dessvärre inte känner någon speciell längtan till, älskade mamma fyller år imorgon, lite smått jobb imorn, har inte orkat träna alls denna veckan, Johan jobbar sent, pratat av mej med Pernilla vilket jag känner att jag behöver göra igen, tänker på något att se fram imot och kom på att jag väntar en halv vecka i Stöten vecka tio. En ensam kväll hemma med endast mej själv. Ska ta mej i kragen och göra te och en god macka. Sen blir de Andra Avenyn och Ankas jul. Johan tänkte hyra med en film hem men jag hindra han pga av att han kommer hem sent och ska jobba imorn.

Men imorn klockan halv tre ska jag åka ifrån Henån och åka upp till mamma och hämta tvätt som hon så gärna tvättar för mej. Tack älskade underbara. Hem och genomgå en go dusch, ta på mej lite fräscha och mysiga kläder för att sen ta med min sambo och förgylla kvällen hos mamma och pappa. Vilket ska bli hur skönt, balanserande, underbart och tryggt som helst.


Känner att jag vill ta bort allt va jul heter, så som ljustakar, julstjärnor, tomtar, allt rött, all julmusik och alla julkänslor som knappt kommit.

Nog för pesimistiska mej. Jag mår bra annars och trivs med min familj.

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards