Alla inlägg den 9 december 2009

...

Av Mia - 9 december 2009 14:40

En enda gång . Jag är lyckligast i värden. Min sambo och mina vänner är mitt rus. Jag bara längtar tills den dagen vi märker att shit detta vara för evigt! Ingen gled ifrån utan alla är vi som förut och älskar varann fortfarande.


De är att leka med eld när du drar uppp de här igen. För du ser i mina ögon att jag försvann för längesen. De finns inget att förklara, inget att behaga, inget att försvara. Jag gav upp för längesen... Lalala, MELISSA HORN.

Av Mia - 9 december 2009 14:28

Nordman går på högsta volym och har gjort hela morgonen. Grymt skön musik.

Jag och Johan ska även få se våran största dröm, BUDDY HOLLY! :) Shit va stort de är för oss.

Vi ska gå den 13 Februari med mamma och pappa.

Idag är jag hemma och har så jäkla mysigt med mej själv. Kokat en hel ''balja'' med kaffe, lysnar på musik, har på tvn, gosar med Filip, har inte pratat sen Syrran ringde imorse och väckte mej. Haha.

Ikväll är de Core och Body Balance.


Bara min älskade väntar med National Teatern är min terapi. Helt galet avslappnings låt. Bara tänka och tanka på lite energi.


I helgen kommer min älskade vän Nathalie hit. På Fredag anländer hon. Åhhh va roligt. Prata om allt och inget och dricka lite vin. Ska göra något gott att äta med. Shit tänker på henne så ofta, nu var de dags att fråga: När kommer du ?

Hon: Jag kommer på fredag, dricker vin och sover hos dej.

BRA! Underbart.


Melissa Horn - Vår sista dans.

Jag vet vad som måste göras, ändå ligger du kvar här. Jag hoppas du sover och smeker dej långsamt på din hlas. Fegt att jag viskar för du hör säkert inget alls. Men du vet att jag döljer en sanning, att väntan inte leder någon stans. Jag vet att jag måste ta steget ur vår sista dans.

Älskling hör på , jag tar steget ur ut vår sista dans. Lala.



Love love love.

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards