Alla inlägg den 14 december 2009

Av Mia - 14 december 2009 19:31

Vill bara tala om att jag jobbar idag. Skönt att få komma hemmifrån. Ska snart kolla på svenska hjältar galan.

Hoppas på en mysig kväll.

Imorgon ska jag nog göra frukost i lugn och ro, ta med mej den och Pernilla, åka till Sunsby, promenera en bit in i naturen, sätta mej och Pernilla ner på en filt, äta frukost och dricka varmt te. Jag hoppas Pernilla uppskattar det.


Jag längtar hem till min familj. Johan och Filip. <3


Vilken myys julklapp jag o Johan ska få av varann. En heldag för oss själva med gott vin, några kalla öl, en badtunna alldeles vid havet vid våran brygga, en varm båt att tillbringa natten i, göra något gott att äta, tjöta, kramas och bara rå om varann.

För vi önskar oss bara varann :D

Nu ska jag leta reda på min kära brukare som BARA skulle ut och röka. :P


Snart kvällsmat.  Pernilla Marie Hanna <3

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards