Alla inlägg den 17 december 2009

Av Mia - 17 december 2009 14:15

Idag är det Bonde Söker Fru och jag börjar inte förens  9:30 imorn. Så därför tänkte jag såhär.


Nu: Mätt och belåten, gått en lång promenad med tankar och underbar natur.

Snart: Hoppa in i en go dusch och värma upp mej för att sedan göra mej i ådning.

Efter det: Gå bort till salongen för att klipa Sabina, Ann och Tobias.

Sen: Fixa hem min bil, gå hem och hämta min sambo för att åka till Christer och fira hans 35 årsdag.

Efter det: Åka hem, stanna till på Tappen och inhandla en COLA, EN DIPP, OCH POPCORN.

Lite senare ändå: Sätta mej vid datorn och mina godheter och bara luta mej tebaks och kolla på Bonde söker Fru.

Efter det: Lägga mej i sängen ihop med min käre sambo.


Imorn Fredag och jag gillart. De ska bli skönt.

Av Mia - 17 december 2009 11:08

Funderar på en promenad . Lite musik i öronen och höra av mej till er..

I Eftermiddag blire klippning i salongen. Tobbe begär tydligen klippning innan Fredag för då vankas de julbord. Och så klart löser jag detta !!

Min svåger Christer fyller 35 i år idag med. Såklart åker vi dit en sväng till kvällen och grattar han!


Johan har gått till jobbet idag med efter en dag hemma igår pga ont i hälsenerna. Ringde han för en stund sen och det var svinkallt i Götet.


Tänker på Peter hela tiden med. Han är värd att tänkas på !


Mina glasögon är färdiga imorn eller på Måndag med. SHIT jag? Glasögonorm? Jaja .

Jobbar imorn 9:30 till 15:00. Sen välkommnas helgen med varmt välkomnande. På Lördag firas det jul hos mamma och pappa med Karin, Vanna, Wilmer och Christer. Och jag o Johan såklart. De ska bli myys. Sen drar dom till Idre. Jag och Johan ska ha en skön och lugn jul. Mamma och pappa har bjudit upp oss till dom på själva afonen, för att äta gott och bara varva ner. Ska även till andra familjen, med alla barn! :)

Mamma fyller år dagen innan julafton. Då blire jag, Johan, mamma och pappa som firar det med försmak av julbordet och en bra tv kväll med lite glögg. Alldeles helt underbart skönt och lugnt.


Vi hörs och syns. P & K från mej

Av Mia - 17 december 2009 00:00

Tänker på dej  /  er hela tiden. Peter du ska föralltid vara med oss och har ju alltid varit. Inget får ändras än de som måstes. Du är stark nog att klara detta hur bra som helst. Jag tror på dej HELA tiden.

Vi oroar oss här hemma, vi pratar med varann hela tiden och vi uppdaterar oss om nån fått reda på något men försöker ändå dra ner på alla historier. De viktigaste är att du är kapabel till att vakna snart och finnas hos oss  igen. Och VI HOS DEJ.

Läste precis din tjejs blogg om att dom kunde se tendens till skäggstubb hos dej. Och då fick jag ett flin på läpparna. ''Om de nu finns några?''. Haha.

Peter han kan väl inte ha fått skäggstubb? Men jodå, ur allting kommer något gott.

Min vän, jag tror vi alla kommer finnas tillhands när som, hur som och var som men jag kan säga utifrån mej själv att du vet att du har mej. Jag finns och kommer alltid göra. 


Lisa Ulf Laila Richard och Fredrik ni är starka och han vet nog med sej att han har värdens finaste familj och Kärlek.   



Vet inte varför men du ska bara ha denna bilden just nu Peter  

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards