Alla inlägg den 21 april 2010

Av Mia - 21 april 2010 14:54

Idag började jag dagen med att åka till barnmorskan. Efter det va jag hemma och dödstrött. Jag och Leo åt frukost och sen stupa i soffan. Halv ett kom Hanna en kort stund. Nu tvättar jag och Gabbie kommer snart och ska gå på promenad. Jag vet vilken ja ska ta med henne på. Haha. Jag bestämmer. Leo får springa av sej ännu en gång idag.

Ikväll är det som vanligt Andra Avenyn, (veckans höjdpunkt). Jag ska ha middag klart när Johan kommer hem också. Undra va jag ska hitta på idag då? Hmm.

Min energi är helt borta. Jag vet inte vad som hänt. Men jag är så jäkla trött hela tiden. Imorgon ska jag sova länge. Har inget planerat imorgon och ska försöka göra dagen helt till min egna. Sen är det jobb hela långa helgen.. Skönt! Nästa helg är de Valborg och då hoppas vi på fint väder, grill, vin och solglas ögon.


   .     En enda stor familj. Och jag älskar den.


Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards