Alla inlägg den 20 april 2010

Av Mia - 20 april 2010 19:21

Är hemma äntligen. Men så drog hon ett par dagarn till. KOM HEM! Jag jobbar som vanligt min goda Tisdag där vi har APT möte på morgonen klockan åtta, jag åker direkt upp till mitt ''andra hem'' och sätter igång dagen och fortsätter den ända till klockan halv tio. Sätter mej i bilen fort som attan för att föröska komma hem så fort som möjligt efter att ha hämtat Leo hos farfar .

Ledig Onsdag Torsdag och sen kör jag på hela helgen och på en vecka fått ihop 58 timmar. Gladeligen. Lika härligt varje Söndag klockan tre när man vet att man har hela eftermiddan hemma med alla underbara i mitt liv och har två lediga veckor framför mej. Men hoppas på lite lösa timmar också. ALLT är välkommet.

Imorgon klockan nio ska jag till min barnmorska och besvara på hur mina p-piller fungerar eftersom de va ett årsen sist. Mitt blodtryck är oroväckande lågt. Går med ständig huvudvärk och yrsel. Tredje visdomstanden på gång och hoppas att de förhoppningsvis är den näst sista. ÖMT!

Glad för Hanna idag som va på sin praktikplats och kände sej hemma på en gång. :) Alltid skönt när man känner sej nöjd efter redan första dagen.

Ne men om man kanske ska spela en omgång YATZY och dricka en sista kopp te, äta lite kvällsmat, sätta sej på utsidan och njuta av sista timman. Mitt jobb är faktiskt, tro de eller ej väldigt stimulerande. Ingen ska tro att man går på lågvarv här inte. Fullt upp hela dagen som på eftermiddagen avslutades med en promenad ner till Henån och tillbaks.


Våga men var försiktig.

Kram underbara.

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards