Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Mia - 18 mars 2010 17:47

Hörrö galning va gööru? Blir lika häpnad varje gång. Jobbar idag. Längtar tills jag kommer hem och ska få se min kära Marie. :) En kopp te på min utsida blir hur bra som helst! Imorgon åker Johan till Tyskland som ja sagt så då är de dags för sådant där mys bara jag och Wilmer kan. Massa tv tittande och massa taccos. Täcket i soffan och bara ha de så som man skulle haft de när man hade de som sämst.

I LIKE. Saknar Pillan också. Tänker nog bjuda ner henne på en kaffe imorn om hon inte tänker svika mej för hennes andrahands kärlek. Tro mej , hon släpper mej aldrig som hennes största kärlek EVER! Puss going!

Helgen blir lugn, fridfull, mysig och bäst. På Lördag tar jag hand om Johan när han kommer hem med en lugn kväll o soffan med god mat och kanske ett gnutta litet glas vitt vin. :) Annars ganska nyktert!


Puss  goingar!

Av Mia - 18 mars 2010 17:47

Hörrö galning va gööru? Blir lika häpnad varje gång. Jobbar idag. Längtar tills jag kommer hem och ska få se min kära Marie. :) En kopp te på min utsida blir hur bra som helst! Imorgon åker Johan till Tyskland som ja sagt så då är de dags för sådant där mys bara jag och Wilmer kan. Massa tv tittande och massa taccos. Täcket i soffan och bara ha de så som man skulle haft de när man hade de som sämst.

I LIKE. Saknar Pillan också. Tänker nog bjuda ner henne på en kaffe imorn om hon inte tänker svika mej för hennes andrahands kärlek. Tro mej , hon släpper mej aldrig som hennes största kärlek EVER! Puss going!

Helgen blir lugn, fridfull, mysig och bäst. På Lördag tar jag hand om Johan när han kommer hem med en lugn kväll o soffan med god mat och kanske ett gnutta litet glas vitt vin. :) Annars ganska nyktert!


Puss  goingar!

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards