Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Mia - 3 mars 2010 18:52

Till dej morfar!


Du somnade så gott i din alldeles egna säng. Lika fin och rofylld som alltid. Ett liv som ditt är få förunnat. Nu sover du tryggt intill mormor. Vi minns dej precis som vi sett dej i alla år. Du var den mest jordnära, finaste och raraste människa. Vi är lyckliga och evigt tacksamma för att du fått vara vår i alla dessa underbara och fina nittio år. Sov gott min älskade morfar, vi ses där uppe igen. Vi älskar dej! Puss och Kram din Anna-Mia.


P.S Katta saknar dej som bara den. Hon knappt äter eller sover. Men vi tar hand om henne så fint så fint. Göran och Anders är hos henne varje dag. Göran funderar på att få med henne hem till dom. D.S

Jag tänker på dej hela tiden. Du var min bästa vän. Jag tröstar mej med att du fått somna in i din sköna sömn ihopp om att vi andra tar efter dej. Och att vi funnit varann så bra . Morfar du är bäst! Puss och kram.

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards