Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Mia - 10 mars 2010 13:31

Morfar idag är de din begravning. Jag tycker det känns bra på ett sätt så att vi kan få tänka på dej ifred sen och bara komma ihåg alla positiva stunder med dej. Och imorgon åker jag till fjällen . Jag ska ta de lugnt jag lovar! :)

Jag saknar dej så morfar. Men du ska veta att jag tänker på alla stunder vi haft så ofta . Har kort på dej här hemma som jag kollar på. Du och mormor är så fina.


Puss och kram älskade morfar. <3 Efter din begravning då du ska få fortsätta sova gott så åker vi hem till mamma och äter räksmörgåsar, pratar om dej och har framme ett kort på dej så du är med oss! Eftersom du inte va en sådan person som gillade tillställningar och du själv aldrig gick med efter på begravningr så gör vi så som du hade tyckt vart bäst. Bara åker hem och myser. Puss morfar!


Imorgon är de fjällen och jag ska föröska somna men först bli av med min förkylning.

Puss

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards