Alla inlägg under juli 2009

.

Av Mia - 14 juli 2009 11:52

Filip.

La.

Av Mia - 14 juli 2009 11:46

Jobbat sju till elva idag o resten av veckan med.Ledig Lördag endast. Ska nog bli en ganska ''vit'' helg för mej denna helgen.Har ju faktiskt fått hem mitt barn med. Filip. Min katt. Han är en skepparekatt.! Hur söt som helst. Moster Pillan va hemma hos oss igår och hälsade på han. Hon ska bo här när vi åker till Rhodos . Måste passa Fille. :)


Ikväll kanske thaimat. Om Johan vill och jag orkar. Men de tror jag. 

-Nu: Tv och ta en tupplur.

-Om en stund: Vakna, packa tvätten och gå ner och tvätta.

-Lite senare: Bädda rent i sängen med alldeles nya lakan.

-Sen: Thaimat och promenad.

-Ikväll: Kolla på allsången och även på Viktoria vår kronprinessa när hon firar sin fördelsedag.

Av Mia - 13 juli 2009 16:38

Tack för alla fina presenter och för alla Grattis jag fått. Har jaft en helt underbar helg. Presenter och Tårta hos mej i Fredags, sen bev vi kvar så vi drack lite vin, öl o sprit och sen fick vi för oss att vi skulle till Burra. Men ICKE. De blev Harrys. Och jag skojar inte om jag säger att jag inte har haft så skoj på väldigt länge. Guud, helt sjukt kul. Pernilla skratta ialf åt mej när hon gjorde narr av mej. :P 

Lördags Så drog vi till Grebbestad <3 Också helt sjukt kul. Och helt sjukt fulla va vi alla. Haha. 

TACK. 



Av Mia - 9 juli 2009 20:01

Fyra timmar kvar tills dagen är inne. Ohhh. Läääängtar! Just nu sitter jag i soffan med Johan, Drängen och Niklas. Gabbsan kommer snart från jobbet. Pillan skulle också kika ner. ''The Best''. Imorgon drar vi te Laxå. Kanske inte. Men vi sticker till Grebbestad. :D Feting Najs.

Försöker få med mej Tim och Sandra med. Men jag vet inte om jag lyckades. 

Frulle hos mamma och pappa imorgon klockan nio med familjen. Alla utan Johan. Han jobbar som vanligt. :( Men han kommer senare. 

Kiss and Huga from me, myself, and AJJ. :D

Av Mia - 8 juli 2009 20:51

Konstig ibland men. Får aldrig tummen på dej?

I övermorgon fyller jag tjugo år. Oooooohhhlala. Grebbestad here we come. :)


Nu ska jag pussa lite på min käre make. God natt.

Av Mia - 8 juli 2009 16:36

Av Mia - 8 juli 2009 16:30

Vad har hänt? Inget bloggande? Hmm. Måste SKÄRPA mej nu. Men när jag jobbar varje dag så glömmer man nästan av. Men ialf så är allt som vanligt. Förutom att jag köpt ny mobil. Ska lägga upp en bild på min nya älskling. Johan fick ingen uppmärksamhet längre. Bara nya telefonen. Helt sjukt men. Imorgon jobbar jag sista dagen för denna veckan. Ska till morfar efter jobbet och hjälpa han lite. Kan inte låta bli alla gamlingar. Haha.

Snart blire fest också. Har massa inbjudningar som ska ut som jag inte fått ut ännu. Hoppas att jag får ut några i helgen när de bär av till Grebbestad. För jag fyller 20!!!! Hoppas dom andra kommer upp på Lördagen så vi kan fira mej. Men jag vet inte. 

Nu ska jag få gå till salongen och klippa lite. Sen ska jag färga mej själv också.

God kväll mina underbara!

Av Mia - 6 juli 2009 15:42

Snart 20 år! Längtar! I veckan jobbar jag ända tills på Torsdag men på Onsdag efter jobbet ska jag på spa i Ellös o få massa massage! :D 

Hoppas jag får massa presenter på Fredag. Ska skicka mina inbjudningar idag med till dom jag inte träffa så ofta. :) 


Nu: Sova en stund o sen vänta på Johan

Om en stund: En promenad med mej själv

Sen: Taccos, Lotta på Liseberg o en kväll med Johan

Efter det: Sätta på en bra film i sängen

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards