Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Mia - 2 juli 2009 11:37

Mina kära vänner min morgon: Vaknade tio över sex. SHITT jag börjar sju i Ellös. Snabba ryck upp o klä på mej o''hälla'' i mej två kokta ägg. In till jobbet o umgicks med gamlingarna. Hem och nu sitter jag här o skriver på bloggen. Ska vara i Uddevalla klockan två till Tandläkaren. Helt meninglöst egentligen. Han bara kollar lite fort i munnen och sen får jag gå. Men men. Sen ska jag göra en överraskning till min make. Han ska få fisk till middag idag. HAN HATAR FISK, men jag ska kräva att han börjar äta de. Va hände med mej som åt fisk typ tre dagar i veckan förr.? Hmm. 

Ikväll ska jag nog bara ta de lugnt. Ska föreslå ett kvälls dopp sen med. De är sååå skönt. Imorgon bär de nog ut på galej som mamma säger. Jag o Johanna ska vara skandal. Mmm.. 

-Jag kommer ramla ner o slå ihjäääl mej.

-Mmmhmm. 

Haha. Jag hoppas så på att alla kan den 19 september. DÅ ÄR DET FEST!

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards