Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Mia - 26 juli 2009 22:11

Snälla människa . Alla dom som betyder något för mej är guld värda. Hur alla än är, hur alla än beter sej, vem de än kan vara så måste jag säga att alla är så jäkla bra på sitt sätt. Alla är olika och ibland får man skita i de som drar ner på det.

Jag älskar er! 



Johan o Filip ni är absolut bäst. ;)

Av Mia - 26 juli 2009 22:05

Mina vänner, jag jobbar heltid nu och är ganska osocial. :( Men de är pengar som pengar! Ska bli gött i September när min heltidslön kommer.

Innan de: RHODOS! 

Imorgon bär de av till Mållösund. Måndagsklubben here we come. <3

Nu ska ja gå ut o sätta mej på balkongen och ringa Hanna. Hon ringde precis men ville spara samtalet tills jag går ut. :P 

Johan ligger i soffan o sover nästa. Min aldra hälf Filip ligger i kläkammaren bland ''våra'' klänningar som Gabbie sa. Hon mena på att jag o Johan dela på våra klänningar! :P Haha. 


Visst alla har rätt till de. Men om du? Ja de är precis

va du ska få. Alla är värda men frågan är om 

man själv tillåter? 

Jag är en bra människa som kan se frammåt och är 

rättvis. 

Du . Konstig . Snäll . Bra .

Konstigt nog älskar jag denna männska ändå.

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards