Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Mia - 7 mars 2009 12:23

Igår bar de av de till Emil med Hanna Marie o Gabbie o kilarna såklart! Jag och Marie fick dra igång alla vid sex tiden så att de flesta åkte faktiskt dit! :D  Vi e grymma. Men sen blev Marrebarre lite arg på mej tror jag ;) Skiiiit iii deeee säger vi Marie Eller hur? :P     Jag ska snart gå ut och gå med Gabbie, vi ska köpa lite frukt och gå en lång promenad. :D Och ikväll ska vi till lilla Tina och fira henne för hon fyllt 18! Ska käka gott och sen så har jag ialf fattat de som att vi vill vidare? ;D  Hanna den lilla beffen ska ju såklart spela match både Lördag o Söndag. Men har tillochmed inreserat med lite förfotboll, frågade tillexempel Hanna igår när dm skulle samlas? 11.47 på Gilleby tror jag? :D Dom skulle spela HEMMA seee va ja kan.. Frågade dock inte vem dom skulle möta! :(

Marie är på Torp med sin pappa och kollar på kakel. Undra när hon kommer hem?


Hopp då va de redan Lördag, va tar lla dagar vägen? Jag tycker de är Måndag o Lördag mest hela tiden.. :D Sköönt.

Om en vecka och 4 dagar så bär de av till Stöten. De ska bli så kul.


Pernilla jobbade kvällen igår och morronen idag så hon va tyvärr inte med. Hade hoppats på att hon förbi en sväng. Men kanske idag att du kommer att vara med?


Nu ska jag faktiskt möta Gabriella Lilian Nordberg vid affärten om 5 minuter! Måste få väckt John john också.. :) Han bara sover o sover!

///Mia is the shit. :D


Puss och Kram 

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards