Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Mia - 2 mars 2009 09:41

Ännu en ny vecka!


Denna helgen har som sagt varit helt fantastiskt lugn. :D Igår började vi gå om kurserna på buggen på Stala. :) De va jätte roligt! Jag, Johan, Marie, Hanna GG, Gabbie, Drängen, Noj, Tobbe.. :) Skiiiit kul. 


Idag jobbar ja här i varekil. Börjar klockan två till sex. Hääärligt. 

Imorgon ska jag o Hanna har morotskväll med dipp och kolla på Andra Avenyn. Så mysigt så. Saknar dej efter en hel helg utan dej .. 

Mamma och Pappa har varit i Sthlm hela helgen, dom åkte med Ava-Lotta o Lutte med Ålandsfärgan. Dom sa att de hade varit kanon bra! Bra musik och god mat :D 

Sitter och kollar på Efter tio med Malou, de är de härligaste jag vet på morgonen. Göra min frukost och kolla på nyhetsmorgon.

Idag består min fruksot av ''En kornelli brödbit med makrillfile på, ett ägg, och en kopp te!'' :P Mmmm va gott!


Nu ska jag ägna mej åt tvn. Kanske ringa Hanna snart. Men om jag inte mins fel så börjde hon skolan halv elva. ?? Hmm, får ta en titt..


/// Mia is the shit


Tack för igår. ;D 

Presentation


De finns människor som är trygga i sej själva och gläds åt andras framgång. Man blir vacker av att lyckas.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards